Forum

Forum Navigation
Forum breadcrumbs - You are here:Forumavd 1Funderingar ur en yrmammas memoar …
You need to log in to create posts and topics.

Jupp här är jag (H:) Ha haaa , man ska väl int sej att e va sama !
Tror att jag ska skick ett privat meddelande till dig Lisa . Int na skit prat ska ni andra tro men jag måst bara berätt en sak för Lisa och jag tror privata mail e tryggare. He gäller en

Jo Zofii jag ångrar att jag inte kom om hon gick igenom det sådär bra . buhuu då jag fega ur men då snusmumrik for på hockey. Jo jag kommer nästa vecka då har han natt så han far inte o skrinna så han kan va hemma och sköta.:`(

Förtydligande : alltså int har jag en beundrar på riktigt (bara en stalker...) nu håller jag på blir lika yr som mamma demensa......Men jag är oxå lite osäker på vem som slipper och läsa vår important discussion här. Nu ska jag gå och lägga mig , ska bara

Hm bara beundraren inte är ni vet han hjärnlösa.
Herre gud jag kom på att jag måste ju köpa nå jumppakläder om jag skall komma på combat, de jag hade hemma ser jag ut som en fet kossa i. Undrar om de har nå tröjor som pinglar till knäna, kankse inte ser s

Vet ni flickor nu raderar jag alla mina inlägg från min sida så inget händer.Gonatt

Det går ju för tusan ej att radera!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!Hjälp!!!!!!!!!!!!

Om nån ännu kommer på hur man raderar säg då till.
mamma Demensa är så out i huvudet idag. Lilla grodan har fått nå fnatt och knäller i sömnen sådär 100 ggr per natt så man vaknar av det. Och lyckas hon vara tyst en timme så börjar snusmumriken såga ved

hello... ja tror int vi behöv vara na orolig fö att nån ska kunna läsa dessa meddelanden int... di finns ju inom lås o bom.. de e bara de som blir inbjudna som kan läsa, ådessutom e de ju bara jag som kan bjuda in tydligen å inga kossor e här välkomna int

cinderella, du kan no ha vita inneskor.. riktigt bra... å tar du en tröjo som hänger ti knäna e du ju riktit modern 🙂 tights under så sku e riktit vara toppen!! de ju dedär härliga 80 talsmodet som int tycks ge sig nå... he ju så äckligt såååå :`(

Jo hon var faktist orolig , men jag var nog till Vasa och 22.1 ska jag framföra iden . Hon såg ut som om hon trodde att jag blivit knäpp på riktigt hon som annars brukar stötta mig så väl i mina studier. 16.2. har jag en stoooor tent med tre böcker och c