Quote from Funbeat user on 13 January 2007, 12:00Men det är slut nu. Conrad har dött och Arne har sörjt ihjäl sig halvt, åtminstone blev han så dement att han kan inte uppträda mera.
Dessutom kändes det inte bra mera att göra narr av alla och det var för mycket folk som inte fattade ett dugg hur pojkar
Men det är slut nu. Conrad har dött och Arne har sörjt ihjäl sig halvt, åtminstone blev han så dement att han kan inte uppträda mera.
Dessutom kändes det inte bra mera att göra narr av alla och det var för mycket folk som inte fattade ett dugg hur pojkar
Quote from Daniel Rizk on 13 January 2007, 17:13Nämen va synd om vi inte får se mera av Conrad och Arne 🙁 Tror du faktiskt att det var folk som inte fatta och tog illa vid sig, har svårt att tänka mig det, tröga människor. Vad det nån som sa någo eller? Jag tyckte det var jätte kul och ni var super d
Nämen va synd om vi inte får se mera av Conrad och Arne 🙁 Tror du faktiskt att det var folk som inte fatta och tog illa vid sig, har svårt att tänka mig det, tröga människor. Vad det nån som sa någo eller? Jag tyckte det var jätte kul och ni var super d
Quote from Funbeat user on 14 January 2007, 07:34Nej men huvudstjärnan sa har jag hållit på med nå sånt där om bantasi.Var har ni fått det ifrån? Hmm så jag måsta säga att nej det var nog nå infall vi fick bara. Men jag tänkte att om han funderade så va ska de andra 17 från p fundera som inte hört om vi
Nej men huvudstjärnan sa har jag hållit på med nå sånt där om bantasi.Var har ni fått det ifrån? Hmm så jag måsta säga att nej det var nog nå infall vi fick bara. Men jag tänkte att om han funderade så va ska de andra 17 från p fundera som inte hört om vi
Quote from Funbeat user on 14 January 2007, 10:46Vet int om jag e lite trög i huvo än i morrn , men vad har jag fått för genetiskt bevis ???Fattar int......Och sluta upp med det där om att det inte skulle ha varit bra ( fast alla stora teater stjärnor dras nog med sådana funderingar). NI VAR SUPER!!!!!
Vet int om jag e lite trög i huvo än i morrn , men vad har jag fått för genetiskt bevis ???Fattar int......Och sluta upp med det där om att det inte skulle ha varit bra ( fast alla stora teater stjärnor dras nog med sådana funderingar). NI VAR SUPER!!!!!
Quote from Funbeat user on 14 January 2007, 11:15😀 Öppnade min mail och nu fattar jag vad jag fått för bevis , ....tänkt skratta ihjäl mig , Jo Arne har helt klart haft besök av någon kvinna om det finns såna mini Arne typer ...
😀 Öppnade min mail och nu fattar jag vad jag fått för bevis , ....tänkt skratta ihjäl mig , Jo Arne har helt klart haft besök av någon kvinna om det finns såna mini Arne typer ...
Quote from Funbeat user on 14 January 2007, 14:02Exakt vad jag menar...någon har besökt Arne. Nu har jag varit och gå med stavarna. Det gick nog bra men jag har ännu lite sjukt i ena sidan av halsen. Vet inte riktigt vad det där är, den är kanske lite röd. Inga vita prickar eller nåt kankse den är sjuk
Exakt vad jag menar...någon har besökt Arne. Nu har jag varit och gå med stavarna. Det gick nog bra men jag har ännu lite sjukt i ena sidan av halsen. Vet inte riktigt vad det där är, den är kanske lite röd. Inga vita prickar eller nåt kankse den är sjuk
Quote from Funbeat user on 14 January 2007, 14:17Det är klart att du ska komma på Combat , liiite sjukt i halsen dör man inte av . Jag har haft lite känningar alltid nu och då men nog ska man ha en ordentlig halsfluss för att det ska stoppa träning . A sa en gång att lite förkylning inte är ngn orsak a
Det är klart att du ska komma på Combat , liiite sjukt i halsen dör man inte av . Jag har haft lite känningar alltid nu och då men nog ska man ha en ordentlig halsfluss för att det ska stoppa träning . A sa en gång att lite förkylning inte är ngn orsak a
Quote from Funbeat user on 14 January 2007, 18:16tackar nu får ja bättre samvete att komma för man får ju lite panik med alla myocarditer. Men jag har ju inte haft nån feber så jag tänkte nog jag kommer imorgon.Kan ju hända det går lite trögare men det bjuder jag på. låter bra, det är ju alltid värst då
tackar nu får ja bättre samvete att komma för man får ju lite panik med alla myocarditer. Men jag har ju inte haft nån feber så jag tänkte nog jag kommer imorgon.Kan ju hända det går lite trögare men det bjuder jag på. låter bra, det är ju alltid värst då
Quote from Funbeat user on 15 January 2007, 21:05Klarade combaten. Hon gick igenom tekniik och sånt så det blev ej så tungt då hon visade mycket man hann varva ner lite emellan med pulsen. Sen var det ju vissa saker jag inte gjort som hon gjorde så man fick lite stanna och kolla jur hon gjorde så man to
Klarade combaten. Hon gick igenom tekniik och sånt så det blev ej så tungt då hon visade mycket man hann varva ner lite emellan med pulsen. Sen var det ju vissa saker jag inte gjort som hon gjorde så man fick lite stanna och kolla jur hon gjorde så man to
Quote from Funbeat user on 16 January 2007, 06:26Lever knappt....
hade nog säkert mera förkylning i kroppen än det kändes för halsen har värkt i natt och bihålorna har värkt o pulserat. Hostade upp nåt gult i morse och det kom nog nåt gult ur bihålorna med. och då har jag ej varit stockad eller att det
Lever knappt....
hade nog säkert mera förkylning i kroppen än det kändes för halsen har värkt i natt och bihålorna har värkt o pulserat. Hostade upp nåt gult i morse och det kom nog nåt gult ur bihålorna med. och då har jag ej varit stockad eller att det