Forum

Forum Navigation
Forum breadcrumbs - You are here:Forumavd 1Funderingar ur en yrmammas memoar …
You need to log in to create posts and topics.

V vill oxå att jag ska komma och skida men jag HATAR att skida . Nåja jag ska no försök för hans skull . Nån dag när han inte är på karate , fotboll eller innebandy 🙂 så det kan ju ta ett tag .

Hödo di tissar jo int forever!

skidasi e no så kul he, fast ja har taskig teknik så tycker ja ändå om e.. skönt att vara utomhus å träna även vintertid, å ja får upp pulsen ti över 180 så ja förbränner lika myki som på combat.. (beror väl no främst på att ja gör fel, stakar på som Faa-

Det var det Å och jag sikta på skita i stilen bara det är tungt som f** så att man förbränner mycket och höjer pulsen då blir man nog i skick. Ga hindar man no tär imillan.
Bra med semester.

Ja Jaaa visst vare to Lisa som sko böri koma och skid på lödaga? Tycker ni att er stil är taskig så skulle ni bara se min:(

Vad mina ben värker , det är inte kloookt. Imorgon får jag nog träna övre kroppen mera. Nu har jag ätit glass och våfflor:-)

jepp. zofii, he no bara så så vi fa ut på en skidlänk på lödaga om vädret e i skick.. kanske int no på lö... men kanske nästa? måst fix skidre min först, kanske ja sku hind imåro...

jag sitter här och funderar oxå när man skall hinna. Snusmumrik har hockeymatch idag så han far ganska tidigt och paddan har barnjumppa. Sen imorgon skall jag dra ut en visdomstand (ser sen om jag storknat eller nåt) nåja så då kan man ju säkert inte skid

ja he alltid na f-nskap som ställder till e tå man rikti e som väst på gang me tränasi...:@
Surt surt.. ja känd ju mig idag på jobbet ganska så krassli.. gick å käka strepsils hela dan mellan varven i 4-an.. 😉 men faktiskt så tycker ja att ja int märkt å

Tur fö te att ja e blåååå (H:) På lödan har jag kväll så vi får skid följand lördag. Sitter här med två gym räkningar en på 29 eur och en på 25 Éur . Altså nu måst jag säga upp kortet här i stan ....men de hade ut en ny skylt såg jag när jag kom hem så ja

Jag har överlevt tandutdragningen. Det var en bra tand. <hon tog och bände en gång så det lite knaka sen tog hon tången o plocka ut den. Hade just börja tänka när ska hon börja bända och ha sig och så var den ut på en halv minut. Otroligt!!!!!!!!!!!!!

tur att de gick bra.. fick du na AB att käka då?
Själv va ja no lite vääl optimistisk i onsdags som trodd att ja sku bli frisk.. mår skit idag, ha vari en tung dag på jobbet, int annars men pga tung i huvudet o halsont! Så fick no skipp BC igår (sku dessu