Quote from Funbeat user on 3 January 2007, 13:06Jo jag minns nog. Allt blev råddigt han hade ådror som ett papper så de sa puff då man picka kanyl. Sen steg han upp och pissa och sist fick brandmannen pissflaskon på se. Ho ho.
Det kan vara berövligt...Nu måste jag sluta äta lidl glasset och choklade
Jo jag minns nog. Allt blev råddigt han hade ådror som ett papper så de sa puff då man picka kanyl. Sen steg han upp och pissa och sist fick brandmannen pissflaskon på se. Ho ho.
Det kan vara berövligt...
Nu måste jag sluta äta lidl glasset och choklade
Quote from Funbeat user on 3 January 2007, 14:16😉 See you Cinderella på måndan och jag lovar att väcka dig själv när du tuppar av m.a.o inte ringa ambulansen:D Nä jag skoja bara det är klart att allt går att göra i egen takt . Jag tror absolut att lite Combat skulle vara bra för dig !!!!!!!!!!!!!!!!
😉 See you Cinderella på måndan och jag lovar att väcka dig själv när du tuppar av m.a.o inte ringa ambulansen:D Nä jag skoja bara det är klart att allt går att göra i egen takt . Jag tror absolut att lite Combat skulle vara bra för dig !!!!!!!!!!!!!!!!
Quote from Funbeat user on 3 January 2007, 15:14oj va kul cinderella att du ska börja me bodycombat.. he e så himla kul å man blir verkligen beroende till sist! men kom i håg att ta de försiktigt... man behöv ju int hopp upp i taket första gången redan. Det nya programmet e ju nog lite klurigt men va s
oj va kul cinderella att du ska börja me bodycombat.. he e så himla kul å man blir verkligen beroende till sist! men kom i håg att ta de försiktigt... man behöv ju int hopp upp i taket första gången redan. Det nya programmet e ju nog lite klurigt men va s
Quote from Funbeat user on 3 January 2007, 17:10Jupp jö he no ska jag ut och fettförbränna blåbärspajen jag just "råka" stopp i mig , men det var banne mig i den sista pajen före jag ska va i bikiniform . VERKLIGEN annars ser hela jag ut som en strand PAJ.:(
Jupp jö he no ska jag ut och fettförbränna blåbärspajen jag just "råka" stopp i mig , men det var banne mig i den sista pajen före jag ska va i bikiniform . VERKLIGEN annars ser hela jag ut som en strand PAJ.:(
Quote from Funbeat user on 3 January 2007, 20:49ja huhu, å ja ha jusst stoppa i me typ 20 tuc salta kex me creme bonjour (hur man snu stavar e) Å en halv lådo konfekt... he tur man tränar fö annos sku e no va bedrövlit.. men egentligen om man tränar så måst man no få äta na lite å!! så he så 🙂
ja huhu, å ja ha jusst stoppa i me typ 20 tuc salta kex me creme bonjour (hur man snu stavar e) Å en halv lådo konfekt... he tur man tränar fö annos sku e no va bedrövlit.. men egentligen om man tränar så måst man no få äta na lite å!! så he så 🙂
Quote from Funbeat user on 3 January 2007, 21:47jo he får man men int som en häst...jag åt smörgås no och INTE na lidl glass idag...
jo he får man men int som en häst...jag åt smörgås no och INTE na lidl glass idag...
Quote from Daniel Rizk on 3 January 2007, 21:50Nu är jag med oxå, har inte haft en susning om att ni hållit på med så här djupa diskussioner här på funbeat. 🙂 Oj vad jag hade kul åt yrmammans inlägg, kul att du är med i vår grupp och att du kommit igång med träningen. Varning dock, det blir till ett
Nu är jag med oxå, har inte haft en susning om att ni hållit på med så här djupa diskussioner här på funbeat. 🙂 Oj vad jag hade kul åt yrmammans inlägg, kul att du är med i vår grupp och att du kommit igång med träningen. Varning dock, det blir till ett
Quote from Funbeat user on 4 January 2007, 06:52Nog för mamma demens är yr men sen när finns det nå favoriter att ronda med nu mera? Kanske den unga med grått hår då?
Skall säga att mamma Demensa snart kanske blir mindre yr för lilla grodan försov sig till klockan 7.30 idag...Nog för att hon åt 2 ggr f
Nog för mamma demens är yr men sen när finns det nå favoriter att ronda med nu mera? Kanske den unga med grått hår då?
Skall säga att mamma Demensa snart kanske blir mindre yr för lilla grodan försov sig till klockan 7.30 idag...Nog för att hon åt 2 ggr f
Quote from Funbeat user on 4 January 2007, 11:09haha.. ja tror inte att emilia VERKLIGEN menade favoriter...(H) finns int så många av de nå mera... en e värre en den andra nuförtiden... suck.... nu ska jag å bege mig snart till jobbet å hoppas att de e nogolunda lugnt o fridfullt där... ha de fint!
haha.. ja tror inte att emilia VERKLIGEN menade favoriter...(H) finns int så många av de nå mera... en e värre en den andra nuförtiden... suck.... nu ska jag å bege mig snart till jobbet å hoppas att de e nogolunda lugnt o fridfullt där... ha de fint!
Quote from Funbeat user on 4 January 2007, 11:43Jag ska ta i tu med lite studier nu , det blir ju inte bättre av att man skjuter upp saker och ting ........Annars går ju ett av mina nyårslöften i stöpet!!!! Av (#) Armhävningslöftet har jag efter i kväll (combat) bara en gång kvar denna vecka.
Jag ska ta i tu med lite studier nu , det blir ju inte bättre av att man skjuter upp saker och ting ........Annars går ju ett av mina nyårslöften i stöpet!!!! Av (#) Armhävningslöftet har jag efter i kväll (combat) bara en gång kvar denna vecka.