Quote from Fredrik Närenfors on 30 September 2009, 20:44Jo om jag åker bort några dagar, typ Laholm sexdagars eller så. Då har jag alltid en hink med mig.
Undantaget är Vänern Runt, där blir det lite opraktiskt. Mest med tanke på torkningen.
Jo om jag åker bort några dagar, typ Laholm sexdagars eller så. Då har jag alltid en hink med mig.
Undantaget är Vänern Runt, där blir det lite opraktiskt. Mest med tanke på torkningen.
Quote from Funbeat user on 30 September 2009, 21:35Räcker inte vattnet i Vänern utan du måste ha en hink?
Räcker inte vattnet i Vänern utan du måste ha en hink?
Quote from Fredrik Närenfors on 30 September 2009, 21:50Lär dig läsa David. Då kommer du inse att jag inte har en hink med mig när jag cyklar runt Vänern.
Lär dig läsa David. Då kommer du inse att jag inte har en hink med mig när jag cyklar runt Vänern.
Quote from Funbeat user on 30 September 2009, 21:57Har jag inte tolkningsföreträde?
Har jag inte tolkningsföreträde?
Quote from Funbeat user on 30 September 2009, 21:57nån fler som har erfarenheten av merinoull att efter ett antal tvättar så tappar plagget sina sighet och blir kli-igt inte jättemycket men tillräckligt för att inte bli förstaval längre annars är ju funktionen bra särskilt om man bor i litet tvåmanstält u
nån fler som har erfarenheten av merinoull att efter ett antal tvättar så tappar plagget sina sighet och blir kli-igt inte jättemycket men tillräckligt för att inte bli förstaval längre annars är ju funktionen bra särskilt om man bor i litet tvåmanstält u
Quote from ellen olsson on 30 September 2009, 22:13Vad har du för merinoullskläder? Hur sköter du dem?
Vad har du för merinoullskläder? Hur sköter du dem?
Quote from Funbeat user on 30 September 2009, 22:24Jag delar inte Leifs erfarenheter av merinoullkläder. Och jag är storanvändare, snudd på beroende, både civilt och under träning/friluftsliv.
3-i-topp vad gäller kvalitet är:
Klättermusen
Icebreaker
Smartwool
Jag delar inte Leifs erfarenheter av merinoullkläder. Och jag är storanvändare, snudd på beroende, både civilt och under träning/friluftsliv.
3-i-topp vad gäller kvalitet är:
Klättermusen
Icebreaker
Smartwool
Quote from Funbeat user on 30 September 2009, 22:33sockar - kanon, en långärmad cykeltröja som ser lite rutarmerade ut i materialet med kort blixtlås - kanon men sen en tunnare långarmad undertjöja med kanaler - kanon med stort K fast numera i garderoben då den har börjat klia noterar också en missfärgnin
sockar - kanon, en långärmad cykeltröja som ser lite rutarmerade ut i materialet med kort blixtlås - kanon men sen en tunnare långarmad undertjöja med kanaler - kanon med stort K fast numera i garderoben då den har börjat klia noterar också en missfärgnin
Quote from ellen olsson on 30 September 2009, 22:35Hur ofta tvättar du och med vilket program?
Hur ofta tvättar du och med vilket program?
Quote from Funbeat user on 30 September 2009, 22:39har mest kört undertröjan på resor så då har tvätten fått bli efter hemkomst dvs kan gå 7 dagar mellan maskinerna som då körs enligt tvättmärkningen fast har glömt om där står 30 eller 40 eller ullprogram
har mest kört undertröjan på resor så då har tvätten fått bli efter hemkomst dvs kan gå 7 dagar mellan maskinerna som då körs enligt tvättmärkningen fast har glömt om där står 30 eller 40 eller ullprogram