Quote from Guest on 3 August 2010, 18:14Grejen med funktionstrosor, är det att man blir mindre blöt när man blir svettig eller att det är bekvämare? Ska man köpa märkes i en sportaffär eller uppnås samma effekt med vilka som helst som inte är i bomull?
Har kommit in i en fas där jag tycker att
Grejen med funktionstrosor, är det att man blir mindre blöt när man blir svettig eller att det är bekvämare? Ska man köpa märkes i en sportaffär eller uppnås samma effekt med vilka som helst som inte är i bomull?
Har kommit in i en fas där jag tycker att
Quote from Funbeat user on 3 August 2010, 18:24Jag gillar syntet bättre än bomull. Bomullen känns kall när man svettas. Jag har ett par Newline i syntet som är helt underbara! Men det fungerar faktiskt precis lika bra med helt vanliga i syntet från Kappahl (tycker jag).
Om det är för motivationens s
Jag gillar syntet bättre än bomull. Bomullen känns kall när man svettas. Jag har ett par Newline i syntet som är helt underbara! Men det fungerar faktiskt precis lika bra med helt vanliga i syntet från Kappahl (tycker jag).
Om det är för motivationens s
Quote from Funbeat user on 3 August 2010, 18:26Hej!
Jag kan rekommendera boxertrosorna i Micromaterial från www.ullmax.se. (t+)De transporterar bort fukten och sitter skönt - och på plats - hela tiden.
Nu för tiden har jag inga andra när jag tränar (använder dem även ofta till vardags för att de är
Hej!
Jag kan rekommendera boxertrosorna i Micromaterial från http://www.ullmax.se. (t+)
De transporterar bort fukten och sitter skönt - och på plats - hela tiden.
Nu för tiden har jag inga andra när jag tränar (använder dem även ofta till vardags för att de är
Quote from Funbeat user on 3 August 2010, 18:44Hm, jag springer (och har alltid gjort) i billigaste bomullsstring från H&M. Funkar bra för mig, sitter där de ska, blir inte blöta på ställen där det blir kallt, pga avsaknad av tyg (ja, ni fattar... 😉 ) och de är billiga. Snygga kanske de inte är, men
Hm, jag springer (och har alltid gjort) i billigaste bomullsstring från H&M. Funkar bra för mig, sitter där de ska, blir inte blöta på ställen där det blir kallt, pga avsaknad av tyg (ja, ni fattar... 😉 ) och de är billiga. Snygga kanske de inte är, men
Quote from Funbeat user on 3 August 2010, 20:49När jag utökade mina rundor märkte jag att jag lätt fick skav i ljumskarna av mina vanliga trosor, även de som sitter skönt i vanliga fall. Köpte därför på prov två par funktionstrosor (från Rönisch), och känner nu inget. Sen är de väldigt sköna i övrigt
När jag utökade mina rundor märkte jag att jag lätt fick skav i ljumskarna av mina vanliga trosor, även de som sitter skönt i vanliga fall. Köpte därför på prov två par funktionstrosor (från Rönisch), och känner nu inget. Sen är de väldigt sköna i övrigt
Quote from Funbeat user on 4 August 2010, 09:58Jag tycker inte det är så stor skillnad faktiskt. Jag springer oftast i billigast möjliga bomullstrosor, men har några funktionspar också...men jag tycker det är överskattat. Får man inte skav av bomull så behöver man inte något annat.
Roligare att lägg
Jag tycker inte det är så stor skillnad faktiskt. Jag springer oftast i billigast möjliga bomullstrosor, men har några funktionspar också...men jag tycker det är överskattat. Får man inte skav av bomull så behöver man inte något annat.
Roligare att lägg
Quote from Funbeat user on 4 August 2010, 11:57Jag använder bara trosor under passen på vintern, då har jag funktionstrosor för att slippa bli kall nedre delen av ryggen, över njurarna liksom. Blir jag nerkyld där så kan jag få ont i ryggen.
På sommaren använder jag tights eller shorts som är gjorda
Jag använder bara trosor under passen på vintern, då har jag funktionstrosor för att slippa bli kall nedre delen av ryggen, över njurarna liksom. Blir jag nerkyld där så kan jag få ont i ryggen.
På sommaren använder jag tights eller shorts som är gjorda
Quote from Christer Heinbäck on 4 August 2010, 22:35Jag använder Ullmax micro-boxertrosa på sommaren och Craft med Windstopper på vintern. Funkar jättebra för mig.
MarathonMia skriver om trosor här -> http://marathonmia.blogspot.com/2010/07/dagens-tips.html
Jag använder Ullmax micro-boxertrosa på sommaren och Craft med Windstopper på vintern. Funkar jättebra för mig.
MarathonMia skriver om trosor här -> http://marathonmia.blogspot.com/2010/07/dagens-tips.html
Quote from Funbeat user on 8 August 2010, 00:50Jag gillar funktionstrosor och tycker de är riktigt sköna att träna i. Dock tränar jag ganska ofta men tvättar sällan... Har därför valt att prioritera att använda mina funktionstrosor när jag cyklar för då behövs de mest. Till löpningen brukar jag köra p
Jag gillar funktionstrosor och tycker de är riktigt sköna att träna i. Dock tränar jag ganska ofta men tvättar sällan... Har därför valt att prioritera att använda mina funktionstrosor när jag cyklar för då behövs de mest. Till löpningen brukar jag köra p
Quote from Funbeat user on 8 August 2010, 10:59Jag har funktionstrosor från Röhnisch, och de är jättesköna. Framförallt på spinning då jag inte använder cykelbyxor. 180 kr för två par tycker jag är överkomligt.
Jag har funktionstrosor från Röhnisch, och de är jättesköna. Framförallt på spinning då jag inte använder cykelbyxor. 180 kr för två par tycker jag är överkomligt.