Quote from Funbeat user on 8 August 2010, 12:42Vad har du trosor till vid cykling?
Jag brukar använda cykelkeps.
Vad har du trosor till vid cykling?
Jag brukar använda cykelkeps.
Quote from Funbeat user on 8 August 2010, 15:49David: ser inte det konstigt ut i dina byxor då?
David: ser inte det konstigt ut i dina byxor då?
Quote from Funbeat user on 8 August 2010, 15:53Nej, jag använder cykelbyxor när jag cyklar. Då är "trosor" ett felaktigt val.
Nej, jag använder cykelbyxor när jag cyklar. Då är "trosor" ett felaktigt val.
Quote from Funbeat user on 8 August 2010, 16:44Jo men jag skrev ju att jag inte har cykelbyxor på spinning. Behövs knappast för en timme.
Jo men jag skrev ju att jag inte har cykelbyxor på spinning. Behövs knappast för en timme.
Quote from Funbeat user on 8 August 2010, 16:47Jag riktade inte inlägget till dig, Sara.
Jag riktade inte inlägget till dig, Sara.
Quote from Funbeat user on 8 August 2010, 16:47Inga trosor när ni cyklar!!! Det ska va naket i cykelbrallan!
🙂
Inga trosor när ni cyklar!!! Det ska va naket i cykelbrallan!
🙂
Quote from Funbeat user on 8 August 2010, 16:53Jag använder trosor i mina cykelbyxor för att de är mycket billigare att ha flera av än cykelbyxorna. Cykelbyxorna använder jag flera gånger innan jag tvättar dem, trosorna åker direkt i tvätt efter varje träningspass av hygieniska skäl.
Jag använder trosor i mina cykelbyxor för att de är mycket billigare att ha flera av än cykelbyxorna. Cykelbyxorna använder jag flera gånger innan jag tvättar dem, trosorna åker direkt i tvätt efter varje träningspass av hygieniska skäl.
Quote from Funbeat user on 8 August 2010, 16:59Nej nej nej!!! Man har inga trosor i cykelbrallorna, för att på så vis förhindra skavsår. Själva pad:en ska liksom "klistra" fast sig o bli som en andra hud o det blir den ju inte om det sitter trosor ivägen. Cykelbrallor av bra kvalitet klarar av många m
Nej nej nej!!! Man har inga trosor i cykelbrallorna, för att på så vis förhindra skavsår. Själva pad:en ska liksom "klistra" fast sig o bli som en andra hud o det blir den ju inte om det sitter trosor ivägen. Cykelbrallor av bra kvalitet klarar av många m
Quote from Funbeat user on 8 August 2010, 17:00Jag använder cykelbyxor för att minimera möjligheten för sitt-skavsår men du lär upptäcka med tiden hur det känns, Zebulon.
Jag använder cykelbyxor för att minimera möjligheten för sitt-skavsår men du lär upptäcka med tiden hur det känns, Zebulon.
Quote from Funbeat user on 8 August 2010, 17:09Som jag nämnde tidigare så tvättar jag ganska sällan. Måste boka tvättid i tvättstugan och spendera delar av kvällen i en källare. Tvättar därför var tredje el fjärde vecka medans jag cyklar ett par gånger i veckan. Jag har inte råd med så många cykelbyxo
Som jag nämnde tidigare så tvättar jag ganska sällan. Måste boka tvättid i tvättstugan och spendera delar av kvällen i en källare. Tvättar därför var tredje el fjärde vecka medans jag cyklar ett par gånger i veckan. Jag har inte råd med så många cykelbyxo