Quote from Funbeat user on 8 August 2010, 17:12Varmvatten, tvättmedel och tvättbräda är en bra lösning.
Varmvatten, tvättmedel och tvättbräda är en bra lösning.
Quote from Funbeat user on 8 August 2010, 18:53Det funkar jättebra att tvätta syntetkläder för hand med en särskilt olivtvätt-tvål. Jag köpte den från början till våra tygblöjor, som också är i moderna material såsom microfleece och PUL. Men den funkar som sagt kanon för att handtvätta / skölja upp tr
Det funkar jättebra att tvätta syntetkläder för hand med en särskilt olivtvätt-tvål. Jag köpte den från början till våra tygblöjor, som också är i moderna material såsom microfleece och PUL. Men den funkar som sagt kanon för att handtvätta / skölja upp tr
Quote from Funbeat user on 8 August 2010, 19:19När jag är på resande fot tvättar jag upp mina träningskläder med shampo i handfatet och det blir också rent 🙂
När jag är på resande fot tvättar jag upp mina träningskläder med shampo i handfatet och det blir också rent 🙂
Quote from Funbeat user on 8 August 2010, 19:30Jag slänger ofta mina träningskläder direkt på golvet i duschen. Tvättar dom på så sätt medan jag duschar. Tjilevipp så har jag rena träningskläder - funkar perfekt. 🙂 Föredrar för övrigt också utan trosor - även vid löpning.
Jag slänger ofta mina träningskläder direkt på golvet i duschen. Tvättar dom på så sätt medan jag duschar. Tjilevipp så har jag rena träningskläder - funkar perfekt. 🙂 Föredrar för övrigt också utan trosor - även vid löpning.