Quote from Funbeat user on 19 September 2010, 21:48Bengt.
Menar du att om svarta ville ha mig på deras lopp så skall det
förvägras.
I så fall så tycker jag att byråkrati är åt det varma hållet.Nu är vi utanför ämnet.
Jag är ej emot lagars och reglers syften,
men när bokstavstalibaner lägger sig i då b
Bengt.
Menar du att om svarta ville ha mig på deras lopp så skall det
förvägras.
I så fall så tycker jag att byråkrati är åt det varma hållet.
Nu är vi utanför ämnet.
Jag är ej emot lagars och reglers syften,
men när bokstavstalibaner lägger sig i då b
Quote from Funbeat user on 19 September 2010, 21:51Så det ordnade sig.
Tack och lov för sunt förnuft.
Skrev jag.Eftersom resultatet ej finns på mitt namn så ströks det.
Från mina resultat.Om det skall vara så jäkla noga så hette jag ett år något annat.
Även detta ändrades.Tur att det finns folk med
Så det ordnade sig.
Tack och lov för sunt förnuft.
Skrev jag.
Eftersom resultatet ej finns på mitt namn så ströks det.
Från mina resultat.
Om det skall vara så jäkla noga så hette jag ett år något annat.
Även detta ändrades.
Tur att det finns folk med
Quote from Funbeat user on 19 September 2010, 21:59Även om vi hamnar en bit utanför ämnet tror jag att K-Gs inställning är ganska belysande för ämnet.
Ordning och reda kallar han föraktfullt för byråkrati. Det är i och för sig korrekt, rent språkligt, men den nedlåtande tonen visar ju att han är klart em
Även om vi hamnar en bit utanför ämnet tror jag att K-Gs inställning är ganska belysande för ämnet.
Ordning och reda kallar han föraktfullt för byråkrati. Det är i och för sig korrekt, rent språkligt, men den nedlåtande tonen visar ju att han är klart em
Quote from Funbeat user on 19 September 2010, 22:09Tack K-G, då vet jag.
Kan för övrigt berätta om en kompis som fick en 4 sekunder för långsam tid på Lidingöloppet för ett antal år sedan. Det kan ju tyckas inte vara av särskilt stor betydelse. Men för honom var det det, eftersom dessa 4 sekunder var ex
Tack K-G, då vet jag.
Kan för övrigt berätta om en kompis som fick en 4 sekunder för långsam tid på Lidingöloppet för ett antal år sedan. Det kan ju tyckas inte vara av särskilt stor betydelse. Men för honom var det det, eftersom dessa 4 sekunder var ex
Quote from Funbeat user on 19 September 2010, 22:17S.T.Oz:
"Nästa gång du gör över gatan vid rött - visst, det var inte en bil i sikte - el kör 72 km/hr på en 70-väg kan jag alltså raljera i min blogg om dina gymnasiebetyg, inkomsuppgifter, civilstånd, för att inte tala om dina resultat på olika lopp?"K
S.T.Oz:
"Nästa gång du gör över gatan vid rött - visst, det var inte en bil i sikte - el kör 72 km/hr på en 70-väg kan jag alltså raljera i min blogg om dina gymnasiebetyg, inkomsuppgifter, civilstånd, för att inte tala om dina resultat på olika lopp?"
K
Quote from Funbeat user on 19 September 2010, 22:26Bengt.
Kommunisten Hermansson sa en gång:
Någon j-la ordning får det vara.
Bra.Bengt.
Du tar i för mycket.
Vi är levande människor, vi är olika.
Vill du verkligen att vi skall bete oss som klonade.Din nedlåtande ton hänger jag inte med på.
Vi människo
Bengt.
Kommunisten Hermansson sa en gång:
Någon j-la ordning får det vara.
Bra.
Bengt.
Du tar i för mycket.
Vi är levande människor, vi är olika.
Vill du verkligen att vi skall bete oss som klonade.
Din nedlåtande ton hänger jag inte med på.
Vi människo
Quote from Funbeat user on 20 September 2010, 11:57Hoppsan! Av de tio främsta på Göteborgsvarvet i klassen M60 har fem fuskat. Jag har bilderna och namnen på
www.suneson.se
Hoppsan! Av de tio främsta på Göteborgsvarvet i klassen M60 har fem fuskat. Jag har bilderna och namnen på
http://www.suneson.se
Quote from Funbeat user on 20 September 2010, 12:24Man kan ju fråga sig vem som är fuskaren - den som springer, eller den i vars namn det springs. Medhjälp till fusk? För den som springer vinner ju egentligen ingenting - jo erfarenhet vilket kan vara rätt bra att ha nästa gång man ger sig på loppet. Men k
Man kan ju fråga sig vem som är fuskaren - den som springer, eller den i vars namn det springs. Medhjälp till fusk? För den som springer vinner ju egentligen ingenting - jo erfarenhet vilket kan vara rätt bra att ha nästa gång man ger sig på loppet. Men k
Quote from Funbeat user on 20 September 2010, 13:27Att springa i ett motionslopp anser jag inte vara fusk. Om man inte tar taxi eller liknande.
Sen är det ett administrativt problem där startplatser inte kan bytas vilket är förvånansvärt att det inte går att lösa. Kan man anmäla sig själv på nätet så sku
Att springa i ett motionslopp anser jag inte vara fusk. Om man inte tar taxi eller liknande.
Sen är det ett administrativt problem där startplatser inte kan bytas vilket är förvånansvärt att det inte går att lösa. Kan man anmäla sig själv på nätet så sku
Quote from Funbeat user on 20 September 2010, 14:01Ingen dyr applikation att utveckla, men att använda. Försäljning av startplatser som inte utnyttjas är vinst för arrangören. Om banan tål en viss mängd löpare kan man sälja ännu fler startplatser.
På t.ex. Stockholm Marathon brukar det röra sig om miljon
Ingen dyr applikation att utveckla, men att använda. Försäljning av startplatser som inte utnyttjas är vinst för arrangören. Om banan tål en viss mängd löpare kan man sälja ännu fler startplatser.
På t.ex. Stockholm Marathon brukar det röra sig om miljon