Quote from Funbeat user on 19 September 2010, 15:38Vad har vederbörandes hus, titel, verksamhet med mera att göra ifall en nummerlapp används av någon annan?
Björne vet inte ifall den är "såld" eller har han i bästa IB-stil fotograferat överlåtandet?
Det finns säkerligen stipulerat hur en protest går ti
Vad har vederbörandes hus, titel, verksamhet med mera att göra ifall en nummerlapp används av någon annan?
Björne vet inte ifall den är "såld" eller har han i bästa IB-stil fotograferat överlåtandet?
Det finns säkerligen stipulerat hur en protest går ti
Quote from Funbeat user on 19 September 2010, 16:51Mikael S: Det som är kontroversiellt med Björn Sunesons blogg är att han använder ordet "fusk" och i samma blogg röjer identiteten på den han anser fuskar. Björn S har dock skrivit order fusk inom sitationstecken. Jag skulle kunna tänka mig att han därmed
Mikael S: Det som är kontroversiellt med Björn Sunesons blogg är att han använder ordet "fusk" och i samma blogg röjer identiteten på den han anser fuskar. Björn S har dock skrivit order fusk inom sitationstecken. Jag skulle kunna tänka mig att han därmed
Quote from Funbeat user on 19 September 2010, 18:00Jag kommer i kväll på min blogg avslöja nya "fuskare" i veteranklasserna. Jag har också bildbevis. Välkommen åter!
www.suneson.se
Keep on running!
Jag kommer i kväll på min blogg avslöja nya "fuskare" i veteranklasserna. Jag har också bildbevis. Välkommen åter!
Keep on running!
Quote from Funbeat user on 19 September 2010, 18:15Skaffa ett liv
Skaffa ett liv
Quote from Funbeat user on 19 September 2010, 18:42Men både resultatlistan och bilderna är ju offentliga, Björn röjer ju ingenting som inte redan är känt.
Alla som kollar resultaten för hans klass ser vem som kommit på vilken placering, och alla som kollar de startnumren på fotosidan ser att personen ifrå
Men både resultatlistan och bilderna är ju offentliga, Björn röjer ju ingenting som inte redan är känt.
Alla som kollar resultaten för hans klass ser vem som kommit på vilken placering, och alla som kollar de startnumren på fotosidan ser att personen ifrå
Quote from Funbeat user on 19 September 2010, 18:46Snart är det Lidingö och då kommer nya bloggningar av Rättesnöret Björne om vilka som inte sprang exakt efter banan, med fel nummerlapp eller startade i fel startgrupp.
Snart är det Lidingö och då kommer nya bloggningar av Rättesnöret Björne om vilka som inte sprang exakt efter banan, med fel nummerlapp eller startade i fel startgrupp.
Quote from Funbeat user on 19 September 2010, 18:52David, du orkar inte ens bemöta mina argument, utan ger dig på personangrepp istället. Snygg stil ;), inte helt överraskande...
Det är inte den som skriker högst eller är mest bestämd som nödvändigtvis har rätt, kommer du en dag att inse.Puss! (L)
David, du orkar inte ens bemöta mina argument, utan ger dig på personangrepp istället. Snygg stil ;), inte helt överraskande...
Det är inte den som skriker högst eller är mest bestämd som nödvändigtvis har rätt, kommer du en dag att inse.
Puss! (L)
Quote from Funbeat user on 19 September 2010, 19:14Orkar? Vad är det jag ska bemöta?
Orkar? Vad är det jag ska bemöta?
Quote from Funbeat user on 19 September 2010, 19:28Fredrik.
1. Hade en farbror som vann Monte Carlo Rallyt. För 3.e gången. Då lämnades en skriftlig protest in för att han hade använt sig av lastbilsstötdämpare. Han tog med sig en ur tävlingsledningen - plockade av dämparna, gick med samme person upp till
Fredrik.
1. Hade en farbror som vann Monte Carlo Rallyt. För 3.e gången. Då lämnades en skriftlig protest in för att han hade använt sig av lastbilsstötdämpare. Han tog med sig en ur tävlingsledningen - plockade av dämparna, gick med samme person upp till
Quote from Funbeat user on 19 September 2010, 19:42Då får ni gå till CAS som är sista instans om det nu betyder så mycket för er.
Jag har tävlat med/mot dopade. Vad ska jag göra åt det mer än tycka att det är sorgligt för den individen?
Då får ni gå till CAS som är sista instans om det nu betyder så mycket för er.
Jag har tävlat med/mot dopade. Vad ska jag göra åt det mer än tycka att det är sorgligt för den individen?