Forum

Forum Navigation
You need to log in to create posts and topics.

Vad har vederbörandes hus, titel, verksamhet med mera att göra ifall en nummerlapp används av någon annan?

Björne vet inte ifall den är "såld" eller har han i bästa IB-stil fotograferat överlåtandet?

Det finns säkerligen stipulerat hur en protest går ti

Mikael S: Det som är kontroversiellt med Björn Sunesons blogg är att han använder ordet "fusk" och i samma blogg röjer identiteten på den han anser fuskar. Björn S har dock skrivit order fusk inom sitationstecken. Jag skulle kunna tänka mig att han därmed

Jag kommer i kväll på min blogg avslöja nya "fuskare" i veteranklasserna. Jag har också bildbevis. Välkommen åter!

http://www.suneson.se

Keep on running!

Skaffa ett liv

Men både resultatlistan och bilderna är ju offentliga, Björn röjer ju ingenting som inte redan är känt.
Alla som kollar resultaten för hans klass ser vem som kommit på vilken placering, och alla som kollar de startnumren på fotosidan ser att personen ifrå

Snart är det Lidingö och då kommer nya bloggningar av Rättesnöret Björne om vilka som inte sprang exakt efter banan, med fel nummerlapp eller startade i fel startgrupp.

David, du orkar inte ens bemöta mina argument, utan ger dig på personangrepp istället. Snygg stil ;), inte helt överraskande...
Det är inte den som skriker högst eller är mest bestämd som nödvändigtvis har rätt, kommer du en dag att inse.

Puss! (L)

Orkar? Vad är det jag ska bemöta?

Fredrik.
1. Hade en farbror som vann Monte Carlo Rallyt. För 3.e gången. Då lämnades en skriftlig protest in för att han hade använt sig av lastbilsstötdämpare. Han tog med sig en ur tävlingsledningen - plockade av dämparna, gick med samme person upp till

Då får ni gå till CAS som är sista instans om det nu betyder så mycket för er.

Jag har tävlat med/mot dopade. Vad ska jag göra åt det mer än tycka att det är sorgligt för den individen?