Quote from Funbeat user on 20 October 2010, 13:15+1 på David
+1 på David
Quote from Funbeat user on 23 October 2010, 20:25Ni kan väl inte mena att ni inte bryr om att cyklister dopar sig? Jag tycker i alla fall att det känns ledsamt när ens favvo visar sig vara en fuskare.
Ni kan väl inte mena att ni inte bryr om att cyklister dopar sig? Jag tycker i alla fall att det känns ledsamt när ens favvo visar sig vara en fuskare.
Quote from Funbeat user on 23 October 2010, 20:35Det finns doping i alla idrotter med pengar.
Det finns doping i alla idrotter med pengar.
Quote from Lena O on 24 October 2010, 13:46Jag bryr mig men jag lägger ingen tid i frågan. Att hacka ner på cyklingen är helt ok, men jag skulle gärna se lika många kontroller i andra sporter och sedan se om Edwall ha stake nog att prata om det i TV lika mycket
Jag bryr mig men jag lägger ingen tid i frågan. Att hacka ner på cyklingen är helt ok, men jag skulle gärna se lika många kontroller i andra sporter och sedan se om Edwall ha stake nog att prata om det i TV lika mycket
Quote from Funbeat user on 6 November 2010, 16:20Är det någonsin TV4 gjorde något seriöst. Om man vill se på seriös kanal när det gäller nyheter och sport nyheter så är det SVT som gäller.
Är det någonsin TV4 gjorde något seriöst. Om man vill se på seriös kanal när det gäller nyheter och sport nyheter så är det SVT som gäller.
Quote from Funbeat user on 6 November 2010, 16:21Fyran visar sina sponsorers grenar.
Fyran visar sina sponsorers grenar.