Forum

Forum Navigation
You need to log in to create posts and topics.

Oskar,

Jag är gammal gubbe själv. Hela 42 år. Vi är i samma åldersklass. 😉

Siktar också på SM 2014, så vi lär ju ses! =)

Då får du inte dela ut för många tips Fedde 🙂

Gå med klubben redan nu vid uppstart till höst termin. I min grupp av ca 40 är det minst 25st som inte klara en 50m på 30s.

Om du har något fel i din teknik bättre att lösa den nu istället för att träna in den i muskel minne.

SM 2014 är i Sundsvall, et

Oskar,

Har absolut inga problem att dela med mig av tips. 🙂 Tycker det roligaste med SM är den sociala biten med alla glada simmare. Man får inte ta det hela på för stort allvar...det räcker oftast gott och väl med att endast tävla mot sig själv och fö

Håller med dig totalt, det är det sociala som lockar mycket. Har hört mycket gott om just Masters-tävlingarna. Är riktigt taggad!

Oskar,

Ser fram emot att ses 2014 då! Skrik till om du vill utbyta idéer innan så grejar vi det med! Kör lugnt och motiverat så grejar du bra resultat! 😉

Jag ska köra lugnt, hårt och motiverat, så återkommer jag med reflektioner om träningen om några veckor när den har dragit igång på riktigt. 🙂

Mastersgruppen i Kalmar är riktigt trevlig. Jag simmade med dem några terminer. Det finns garanterat de där som inte kommer i närheten av femtian under halvminuten (och de som gör det hela tiden). På de gemensamma passen brukar de köra alla fyra simsätt (

Tack Simon, ett mail är skickat till dom.

Hej Oskar,
Tack för att du tog upp denna fråga. Tänkte själv ställa en liknande fråga, nu fick jag bra svar på mina funderingar. Skillnaden är bara att du är SNABB!! Det är inte många självlärda människor och som börjat vid vuxen ålder som kan komma ner p