Quote from Funbeat user on 23 November 2009, 17:20Jag har lyckats gå ner 7 cm i midjan samtidigt som jag lagt på mig muskler så det verkar funka 🙂
Jag har lyckats gå ner 7 cm i midjan samtidigt som jag lagt på mig muskler så det verkar funka 🙂
Quote from Funbeat user on 29 November 2009, 12:33Enligt max ot så räcker det med 16 min, här kommer en artikel så du kan läsa själv.
Max-OT Cardio - en introduktion
av Paul DeliaSenaste året har jag börjat experimentera med en ny typ av konditionsträning, som jag kallar "Max-OT Cardio". Det är nytt.
Enligt max ot så räcker det med 16 min, här kommer en artikel så du kan läsa själv.
Max-OT Cardio - en introduktion
av Paul Delia
Senaste året har jag börjat experimentera med en ny typ av konditionsträning, som jag kallar "Max-OT Cardio". Det är nytt.
Quote from Funbeat user on 30 November 2009, 16:28Finns det en resume?
Finns det en resume?
Quote from Funbeat user on 30 November 2009, 16:29Åh - men det var ju en sådan jag skrev.
Åh - men det var ju en sådan jag skrev.
Quote from Funbeat user on 30 November 2009, 16:38Ok, du verkar vara en trevlig karl så jag litar på dig.
Ok, du verkar vara en trevlig karl så jag litar på dig.
Quote from Funbeat user on 4 December 2009, 11:05Jag tyckte jag läste hela men fick ingen direkt bakgrund vill varför det ska vara bättre. Ultra-hög intensitet i 16 min och öka varje pass. Hur ser det ut ur skadesynpunkt, hur mycket förbättrar det, varför ger det mer muskler och varför skulle det göra p
Jag tyckte jag läste hela men fick ingen direkt bakgrund vill varför det ska vara bättre. Ultra-hög intensitet i 16 min och öka varje pass. Hur ser det ut ur skadesynpunkt, hur mycket förbättrar det, varför ger det mer muskler och varför skulle det göra p
Quote from Funbeat user on 4 December 2009, 14:38Det ger inte mer muskler men bättre kondition men energin tas inte från musklerna där av så minskar inte musklerna som man har byggt på sig under styrketräningen.
Så det är därför det är kort men intensivt hur skade risken den är minimal eftersom man kör
Det ger inte mer muskler men bättre kondition men energin tas inte från musklerna där av så minskar inte musklerna som man har byggt på sig under styrketräningen.
Så det är därför det är kort men intensivt hur skade risken den är minimal eftersom man kör
Quote from Funbeat user on 7 December 2009, 07:47Samtidigt så tror jag att folk som aldrig har tränat och sen varje gång maxar intensivt i 16 minuter lär skada sig.
Samtidigt så tror jag att folk som aldrig har tränat och sen varje gång maxar intensivt i 16 minuter lär skada sig.