Quote from Funbeat user on 17 June 2010, 08:43Sprang min första halvmara - Broloppet - i lördags - och har haft ont i låren sedan dess ända tills idag. Avsaknaden av långpass är en bra förklaring, har nämligen inte sprungit längre än 13 km innan, däremot har jag cyklat vilket tydligen inte hjälpte.
Sprang min första halvmara - Broloppet - i lördags - och har haft ont i låren sedan dess ända tills idag. Avsaknaden av långpass är en bra förklaring, har nämligen inte sprungit längre än 13 km innan, däremot har jag cyklat vilket tydligen inte hjälpte.
Quote from Funbeat user on 17 June 2010, 14:03Under mina första tio år som marathonlöpare då jag bara kutade Stockholm Marathon så hade jag ont under å efter loppet. Gick sedan under tre år upp till tre maror och märkte att det blev bättre... Har väl sedan under de senaste dryga tio åren kört runt ti
Under mina första tio år som marathonlöpare då jag bara kutade Stockholm Marathon så hade jag ont under å efter loppet. Gick sedan under tre år upp till tre maror och märkte att det blev bättre... Har väl sedan under de senaste dryga tio åren kört runt ti
Quote from Funbeat user on 17 June 2010, 14:10Kjelle.
Det är det enklaste sättet du beskriver.
Håller givetvis med.
Kjelle.
Det är det enklaste sättet du beskriver.
Håller givetvis med.
Quote from Funbeat user on 17 June 2010, 14:23bra tips det där fler mara om året.
DOck måste jag dela med er vad en i publiken skrek när det var typ bara 1,5-2km kvar till målet " no pain no gain" jag log bara även när kroppen skrek, pannben & in i målet.inte så mycket smärta som jag hade förväntat
bra tips det där fler mara om året.
DOck måste jag dela med er vad en i publiken skrek när det var typ bara 1,5-2km kvar till målet " no pain no gain" jag log bara även när kroppen skrek, pannben & in i målet.
inte så mycket smärta som jag hade förväntat
Quote from Funbeat user on 18 June 2010, 10:52BILD:http://site.despair.com/images/dpage/agony03.jpg
Quote from Funbeat user on 18 June 2010, 12:09tack Jessica 🙂
tack Jessica 🙂