Quote from Funbeat user on 17 January 2012, 20:01Så ni menar alltså att INGA ANDRA DJUR ÄN MÄNNISKAN DIAR VID FULLVUXEN ÅLDER.....men super det gör dom likt förbannat....å som alikor dessutom...hjälp!!!
Näää för faan håll tillgodo med dina finfina 1,5 liter mjölk säger jag..!
Så ni menar alltså att INGA ANDRA DJUR ÄN MÄNNISKAN DIAR VID FULLVUXEN ÅLDER.....men super det gör dom likt förbannat....å som alikor dessutom...hjälp!!!
Näää för faan håll tillgodo med dina finfina 1,5 liter mjölk säger jag..!
Quote from Funbeat user on 17 January 2012, 20:10Mördarsniglar älskar öl.
Mjölk är kanske den vanligaste anledningen till dålig andedräkt.
🙂
Mördarsniglar älskar öl.
Mjölk är kanske den vanligaste anledningen till dålig andedräkt.
🙂
Quote from Funbeat user on 17 January 2012, 20:18"Nördar-sniglar" gillar åxå öl....ingen nämnd å ingen glömd..!?
Utveckla gärna det där om andedräkten....å så vet vi att du just har blivit försäljningschef för Colgate...(Försök inte..?!)....
"Nördar-sniglar" gillar åxå öl....ingen nämnd å ingen glömd..!?
Utveckla gärna det där om andedräkten....å så vet vi att du just har blivit försäljningschef för Colgate...(Försök inte..?!)....
Quote from Funbeat user on 17 January 2012, 21:09Jag var på ett steak house i Houston i december där man kunde få kött från en ko i Australien som dagligen matades med öl och masserades för hand. Slutsats: Det finns andra djur än människan som dricker öl, och livet som ko kan nog också vara väldigt njut
Jag var på ett steak house i Houston i december där man kunde få kött från en ko i Australien som dagligen matades med öl och masserades för hand. Slutsats: Det finns andra djur än människan som dricker öl, och livet som ko kan nog också vara väldigt njut
Quote from Funbeat user on 18 January 2012, 00:09Ölmasserad ko kallas Kobe-biff och är en delikatess. Tyvärr är det lite dyrt.
Ölmasserad ko kallas Kobe-biff och är en delikatess. Tyvärr är det lite dyrt.
Quote from Elias Engqvist on 18 January 2012, 08:34BILD:http://www.resume.se/Global/Resume/nyheter/2011/09/14/veckans-osannolika-vinnare/Fylle-algen-en-varldsnyhet.jpeg
Quote from Funbeat user on 18 January 2012, 08:35Kobebiff ifrån Australien? Är det inte Australienbiff då?
Kobebiff ifrån Australien? Är det inte Australienbiff då?
Quote from ellen olsson on 18 January 2012, 13:52Namnet Kobebiff är skyddat och får bara komma från Kobedistriktet och det finns inget krav på vare sig massage eller musik.
http://www.kobe-niku.jp/englishtop.html?key=startRasen heter Wagyu - för Kobebiff måste de dessutom komma från Tajimalinjen - och
Namnet Kobebiff är skyddat och får bara komma från Kobedistriktet och det finns inget krav på vare sig massage eller musik.
http://www.kobe-niku.jp/englishtop.html?key=start
Rasen heter Wagyu - för Kobebiff måste de dessutom komma från Tajimalinjen - och
Quote from Funbeat user on 18 January 2012, 14:16Värt pengarna eller marknadsföringsploj?
Värt pengarna eller marknadsföringsploj?
Quote from Funbeat user on 18 January 2012, 14:38Jag provade aldrig pga priset. Men Wagyu är alltså rasen? Det behöver väl inte betyda ölmatning och massage? Eller är Wagyu, likt människan, en ras som inte klarar sig utan öl och massage?
Jag provade aldrig pga priset. Men Wagyu är alltså rasen? Det behöver väl inte betyda ölmatning och massage? Eller är Wagyu, likt människan, en ras som inte klarar sig utan öl och massage?