Quote from Funbeat user on 18 January 2012, 15:31Definitivt prisvärt (om man blir bjuden vill säga..)
Definitivt prisvärt (om man blir bjuden vill säga..)
Quote from ellen olsson on 18 January 2012, 15:36Wagyu är rasen och det finns ingenting som stipulerar vare sig massage, öl, Champagne eller musik. Den svenske uppfödaren spelar dock musik för djuren (och de anställda).
http://www.tv4play.se/nyheter_och_debatt/nyhetsmorgon?title=uppfodaren_anders_larsso
Wagyu är rasen och det finns ingenting som stipulerar vare sig massage, öl, Champagne eller musik. Den svenske uppfödaren spelar dock musik för djuren (och de anställda).
http://www.tv4play.se/nyheter_och_debatt/nyhetsmorgon?title=uppfodaren_anders_larsso
Quote from Funbeat user on 21 January 2012, 10:48ok flåt FÖRLÅT -hoppas alla ser att jag skrev en fråga på fel ställe! är inte insatt den här sajten som ni är å är precis nybörjare på den å fattar inte riktigt allt.men tack de som svarade på min fråga ialla fall.Här verkar samt mest folk gnälla på varan
ok flåt FÖRLÅT -hoppas alla ser att jag skrev en fråga på fel ställe! är inte insatt den här sajten som ni är å är precis nybörjare på den å fattar inte riktigt allt.men tack de som svarade på min fråga ialla fall.Här verkar samt mest folk gnälla på varan
Quote from Camilla Höög on 21 January 2012, 14:26Vad jag kan se så är det inget gnällande alls i den här diskussionen. Den spårar ur lite, men det tror jag mest beror på att du inte återkom med svar på de frågor som ställdes så att diskussionen höll sig på rätt spår.
Att diskussioner spårar ur efter att
Vad jag kan se så är det inget gnällande alls i den här diskussionen. Den spårar ur lite, men det tror jag mest beror på att du inte återkom med svar på de frågor som ställdes så att diskussionen höll sig på rätt spår.
Att diskussioner spårar ur efter att
Quote from Funbeat user on 21 January 2012, 19:54Hahaha...där satte du huvudet på spiken Anders....men va djävla kul det är när det händer något sånt här tycker jag. Löpning är ju inte bara skor, träningsscheman, rundor, klockor...utan även vad vi får i oss dagligen å blir feta av. Kul avbrott i det dag
Hahaha...där satte du huvudet på spiken Anders....men va djävla kul det är när det händer något sånt här tycker jag. Löpning är ju inte bara skor, träningsscheman, rundor, klockor...utan även vad vi får i oss dagligen å blir feta av. Kul avbrott i det dag
Quote from Funbeat user on 21 January 2012, 20:06Det spelar ingen roll var man skriver saker. De enda det skapar psykbryt hos är bland överstrukturerade, oflexibla och jobbiga individer.
Om du skriver på fel ställe kan det även innebära att du inte når "rätt" folk av människor med din fråga. Det kan ju
Det spelar ingen roll var man skriver saker. De enda det skapar psykbryt hos är bland överstrukturerade, oflexibla och jobbiga individer.
Om du skriver på fel ställe kan det även innebära att du inte når "rätt" folk av människor med din fråga. Det kan ju