Quote from Funbeat user on 16 January 2012, 20:11Nej det är bättre att kunna välja sin mat och dryck än att bli matad.
Nej det är bättre att kunna välja sin mat och dryck än att bli matad.
Quote from Funbeat user on 16 January 2012, 20:11En del lever som kaniner. (H)
En del lever som kaniner. (H)
Quote from Funbeat user on 17 January 2012, 07:48Hur många djur i världen bakar, kokar, steker, grillar, friterar, odlar och friterar sin mat? Har dessutom för mig att det finns myror som mjölkar bladlöss.
Hur många djur i världen bakar, kokar, steker, grillar, friterar, odlar och friterar sin mat? Har dessutom för mig att det finns myror som mjölkar bladlöss.
Quote from Funbeat user on 17 January 2012, 08:31Ja man kan ju fundera på hur mkrt som handlar om möjligheten? Att mjölka djur är ett sätt att äta kakan och ha den kvar, kor som mjölkas kan dessutom leverera arbete, fler kalvar, gödsel/bränsle, de ger mer än om man bara äter upp dem rakt av.
Ja man kan ju fundera på hur mkrt som handlar om möjligheten? Att mjölka djur är ett sätt att äta kakan och ha den kvar, kor som mjölkas kan dessutom leverera arbete, fler kalvar, gödsel/bränsle, de ger mer än om man bara äter upp dem rakt av.
Quote from Funbeat user on 17 January 2012, 09:41Dom äter två kakor 😉
Dom äter två kakor 😉
Quote from Funbeat user on 17 January 2012, 14:55Mmm... KAKOR.....
BILD:http://tofflan.files.wordpress.com/2010/12/kakmonstret.jpg?w=300&h=200
Mmm... KAKOR.....
BILD:http://tofflan.files.wordpress.com/2010/12/kakmonstret.jpg?w=300&h=200
Quote from Funbeat user on 17 January 2012, 18:32Myror som mjölkar bladlöss fick jag som svar på min fråga om "vilka andra djur som äter diprodukter som vuxna"...tycker att det näst intill är aningen tunt. Sen har jag nu fått lära mig att människan äter en hel del som inte övriga djur i vår så underbara
Myror som mjölkar bladlöss fick jag som svar på min fråga om "vilka andra djur som äter diprodukter som vuxna"...tycker att det näst intill är aningen tunt. Sen har jag nu fått lära mig att människan äter en hel del som inte övriga djur i vår så underbara
Quote from Funbeat user on 17 January 2012, 18:35Elefanter super iaf! Eller äter jäst frukt så de blir på lyset och då blir de tydligen precis som människor - förvirrade och/eller lätt aggressiva. *hepp!*
Elefanter super iaf! Eller äter jäst frukt så de blir på lyset och då blir de tydligen precis som människor - förvirrade och/eller lätt aggressiva. *hepp!*
Quote from Funbeat user on 17 January 2012, 19:20Berusade älgar och rådjur lär också förekomma.
Berusade älgar och rådjur lär också förekomma.
Quote from Funbeat user on 17 January 2012, 19:51Alla har väl hört uttrycket Full som en Alika?
Alika = fågel för den som inte vet det.
Alla har väl hört uttrycket Full som en Alika?
Alika = fågel för den som inte vet det.