Quote from Guest on 22 October 2009, 11:49Hittade lite spännande armband när jag botaniserade bland running accessories på Milletsports...
http://www.milletsports.co.uk/running/accessories/armbands-and-wristbands/trion:z-sports-therapy-bracelet-green/
-Nej, det tror jag verkligen inte på att ar
Hittade lite spännande armband när jag botaniserade bland running accessories på Milletsports...
-Nej, det tror jag verkligen inte på att ar
Quote from Funbeat user on 22 October 2009, 11:59Egentligen två frår: Mår man bra av negativa joner, och, kan mojängen fixa detta?
Egentligen två frår: Mår man bra av negativa joner, och, kan mojängen fixa detta?
Quote from Funbeat user on 22 October 2009, 12:25Jag körde med ett sådan band i 2 dagar och sänkte mitt pers från 55min/mil till 33min/mil.
NOT.
Jag tror inte på detta men om man läser nedan länk så kan man nästan börja tro på att det fungerar.
http://www.trionz.co.uk/technology.aspx
Jag körde med ett sådan band i 2 dagar och sänkte mitt pers från 55min/mil till 33min/mil.
NOT.
Jag tror inte på detta men om man läser nedan länk så kan man nästan börja tro på att det fungerar.
Quote from Funbeat user on 22 October 2009, 12:41Även en mycket liten ändring i jonbalansen i din kropp skulle leda till allvarlig problem. Genom lunrna och njurarna håller kroppen pH inom ett mycket snävt intervall. I naturen finns alltid lika mycket positiva joner i närheten - utom i specialfallet åsk
Även en mycket liten ändring i jonbalansen i din kropp skulle leda till allvarlig problem. Genom lunrna och njurarna håller kroppen pH inom ett mycket snävt intervall. I naturen finns alltid lika mycket positiva joner i närheten - utom i specialfallet åsk
Quote from Funbeat user on 22 October 2009, 13:00Nämen nu måste jag nog komma med ett litet inlägg här!! Vilket trams!! Detta att naturen är rik på negativt laddade joner är nog sant, men den borde rimligen vara precis lika laddad med positiva joner!
Och att man skulle absorbera positiva joner via elek
Nämen nu måste jag nog komma med ett litet inlägg här!! Vilket trams!! Detta att naturen är rik på negativt laddade joner är nog sant, men den borde rimligen vara precis lika laddad med positiva joner!
Och att man skulle absorbera positiva joner via elek
Quote from Elias Engqvist on 22 October 2009, 14:15Nåt i samma stil:
För några (ganska många?) år sen var det populärt att sätta nån slags gummipinne under bilen som skulle leda bort den statiska elektriciteten tror jag.
Jag hörde en fin kommentar om dom där:"Fungerar dom där?" -"Ja, dom leder bort vid
Nåt i samma stil:
För några (ganska många?) år sen var det populärt att sätta nån slags gummipinne under bilen som skulle leda bort den statiska elektriciteten tror jag.
Jag hörde en fin kommentar om dom där:
"Fungerar dom där?" -"Ja, dom leder bort vid
Quote from Funbeat user on 22 October 2009, 14:53Lägg en zinkplatta i ena skon och en kopparplatta i den andra. Den salta fotsvetten gör sedan att det blir ett batteri och en ström leds genom kroppen. Mjukar upp musklerna och tar bort smärtor och träningsvärk.
Lägg en zinkplatta i ena skon och en kopparplatta i den andra. Den salta fotsvetten gör sedan att det blir ett batteri och en ström leds genom kroppen. Mjukar upp musklerna och tar bort smärtor och träningsvärk.
Quote from Elias Engqvist on 22 October 2009, 14:59Mjukar tydligen också upp hjärnan! 🙂
Mjukar tydligen också upp hjärnan! 🙂
Quote from Funbeat user on 22 October 2009, 15:58Det borde ladda pacemakern.
Det borde ladda pacemakern.
Quote from Funbeat user on 22 October 2009, 16:04Om Sven också driver sin pannlampa på föreslaget sätt så är jag intresserad.
Om Sven också driver sin pannlampa på föreslaget sätt så är jag intresserad.