Quote from Guest on 23 October 2009, 22:05http://www.marathon.se/webbtv/
I länken ovan ska det finnas sju övningar. Gör alla löpare verkligen dem så samvetsgrant? jag förstår varför de ska vara bra och allt det där, men det jag inte begriper är hur man ska komma ihåg att göra dem. 🙂
Trevlig h
http://www.marathon.se/webbtv/
I länken ovan ska det finnas sju övningar. Gör alla löpare verkligen dem så samvetsgrant? jag förstår varför de ska vara bra och allt det där, men det jag inte begriper är hur man ska komma ihåg att göra dem. 🙂
Trevlig h
Quote from Funbeat user on 23 October 2009, 22:15Nope. Ambitionen är backsprint ( http://www.funbeat.se/discussion/show.aspx?ThreadID=546237 ) eller strides två gånger i veckan, nån gång med ett par rundor hälkick, höga knän och indianhopp.
Så här års, vid början av en ny säsong, brukar jag få för mig
Nope. Ambitionen är backsprint ( http://www.funbeat.se/discussion/show.aspx?ThreadID=546237 ) eller strides två gånger i veckan, nån gång med ett par rundor hälkick, höga knän och indianhopp.
Så här års, vid början av en ny säsong, brukar jag få för mig
Quote from Funbeat user on 23 October 2009, 22:27Nej, men jag skulle kanske testa! 🙂
Nej, men jag skulle kanske testa! 🙂
Quote from Funbeat user on 23 October 2009, 22:28Förlåt men.. är det BARA JAG som sitter vid datorn och nästan kvider av skratt? (H)
Edit: Jag säger inte att jag inte skulle kunna tänka mig testa att träna så här, men det ser ju bara FÖR roligt ut... *skrattar fortfarande*
Förlåt men.. är det BARA JAG som sitter vid datorn och nästan kvider av skratt? (H)
Edit: Jag säger inte att jag inte skulle kunna tänka mig testa att träna så här, men det ser ju bara FÖR roligt ut... *skrattar fortfarande*
Quote from Funbeat user on 23 October 2009, 22:32Tja.... allt är relativt.... Om man, som jag, dras med ben tunga som bly när man springer, så välkomnas allt som kan göra dem lättare! Och så vill jag ju bli en bättre löpare (joggare), och vill jag det verkar det inte räcka med att bara harva på i spåret
Tja.... allt är relativt.... Om man, som jag, dras med ben tunga som bly när man springer, så välkomnas allt som kan göra dem lättare! Och så vill jag ju bli en bättre löpare (joggare), och vill jag det verkar det inte räcka med att bara harva på i spåret
Quote from Funbeat user on 23 October 2009, 22:35Jodå, Susanne, det räcker. Du behöver så sakteliga öka på ditt joggande så kommer det att lossna.
Jodå, Susanne, det räcker. Du behöver så sakteliga öka på ditt joggande så kommer det att lossna.
Quote from Funbeat user on 23 October 2009, 22:41Hur många år förväntas det ta? :@
I sommar kapade jag bara 6 min, och då fick jag ta i så att jag var helt färdig för att nå det bästa resultatet. Min formkurva när det gällde att springa gick (går) väldigt mycket neråt
Hur många år förväntas det ta? :@
I sommar kapade jag bara 6 min, och då fick jag ta i så att jag var helt färdig för att nå det bästa resultatet. Min formkurva när det gällde att springa gick (går) väldigt mycket neråt
Quote from Funbeat user on 23 October 2009, 22:44Tre gånger i veckan i ett par månader kommer att göra underverk. Ett eller två pass är tyvärr lite för lite. Öka försiktigt, dock.
Tre gånger i veckan i ett par månader kommer att göra underverk. Ett eller två pass är tyvärr lite för lite. Öka försiktigt, dock.
Quote from Funbeat user on 23 October 2009, 22:46Jag kan inte springa så många gånger i veckan, det orkar inte mina ben. (Har ett jobb där jag går, står och leder gympa hela dagarna)
Jag kan inte springa så många gånger i veckan, det orkar inte mina ben. (Har ett jobb där jag går, står och leder gympa hela dagarna)
Quote from Funbeat user on 23 October 2009, 22:55Då tycker jag att du ska vara stolt över att du tränar på så mycket du kan och att du faktiskt förbättrar dig.
(Du kanske har gjort det utanför det jag ser i din träningsdagbok, men prova gärna en tredje kort runda ett par veckor för att se hur det känn
Då tycker jag att du ska vara stolt över att du tränar på så mycket du kan och att du faktiskt förbättrar dig.
(Du kanske har gjort det utanför det jag ser i din träningsdagbok, men prova gärna en tredje kort runda ett par veckor för att se hur det känn