Forum

Forum Navigation
Forum breadcrumbs - You are here:ForumCykelGöra Cykel till en sluten grupp?
You need to log in to create posts and topics.

Om vi summerar den har diskussionen fram till nu så är det så att skälen för att starta en sluten grupp är för att kunna utesluta debattörer (eller debattören?) som inte följer "regelverket". Däremot har ingen velat eller kunnat precisera, definiera eller

BILD:http://www.backpacking.se/grfx/NewsPictures/Klagomuren%20i%20vinkel.jpg

Daniel. Lite lustigt att du direkt associerade till David. Det var ju inte riktigt så jag uttryckte mig eller hur? Var nämnde jag att det är David som ger i från sig personangrepp?

Men när du ändå nämner det. Ta en valfri tråd där P. och David båda är ak

---
Daniel. Lite lustigt att du direkt associerade till David. Det var ju inte riktigt så jag uttryckte mig eller hur? Var nämnde jag att det är David som ger i från sig personangrepp?
---

Spela inte dum nu. Du vet mycket väl vad den här tråden handlar o

Ganska intressant att ingen tar upp Håkans attacker så fort någon inte skriver enligt honom perfekt svenska.
Det fina i kråksången är alla hans egna felaktiga språkvarianter. På Happy är det i alla fall måååånga som har hjärtans roligt åt fenomenet i fråg

Så den här tråden handlar om moderering av cykelgruppen men ve den som motiverar sin ståndpunkt om den inte passar vissa. Okej det är alltså där ribban ligger. Klubben för inbördes beundran bestämmer. Omerta?

Blir det en sluten grupp överger jag Funbeats cykelgrupp. Är man inte intresserad av att läsa någons åsikter som inte överensstämmer med en egna eller man av någon annan anledning inte vill ta del av dem så är det bara att hoppa över dessa.

Varför inte då starta en egen sluten grupp och bjuda några likasinnade så blir det "Fråga-Svar trådar"?
Jag är med i flera slutna grupper.

Håller med dig Paulina. Det jag beskriver är nedlåtande kommentarer som är riktat till den eller de som hamnat i skottgluggen just då. Svårt att värja sig när trådarna sen blir ett enda kacklande. Men visst, det är ju upp till var och en att besöka gruppe

Bra med Håkan är att han kommer med detaljerade o precisa svar på undrades frågor. Kan man inte säga om alla andra ...