Quote from Funbeat user on 2 November 2012, 16:26Tycker att en del inlägg är bättre om de inte är skrivna. Dvs ibland kan det behövas att admin tar bort det värsta trollandet. Känns ibland ganska meningslöst att skriva något då det ändå bara blir en massa tjafs.
Tycker att en del inlägg är bättre om de inte är skrivna. Dvs ibland kan det behövas att admin tar bort det värsta trollandet. Känns ibland ganska meningslöst att skriva något då det ändå bara blir en massa tjafs.
Quote from Funbeat user on 2 November 2012, 16:43Allt beror ändå på hur du som enskild väljer att tolka ett inlägg.
Allt beror ändå på hur du som enskild väljer att tolka ett inlägg.
Quote from Funbeat user on 2 November 2012, 16:43Kommer osökt att tänka på en radiointervju jag hörde för några år sedan.
En hyresvärd blev intervjuad på temat "jobbiga hyresgäster". Han fick mig att se detta ur ett nytt perspektiv när han berättade om trapphus som fungerat perfekt med hög trivsel och
Kommer osökt att tänka på en radiointervju jag hörde för några år sedan.
En hyresvärd blev intervjuad på temat "jobbiga hyresgäster". Han fick mig att se detta ur ett nytt perspektiv när han berättade om trapphus som fungerat perfekt med hög trivsel och
Quote from Funbeat user on 2 November 2012, 16:56Daniel, jo jeg kjenner forskellen. Det var for å sette saken i perspektiv.
Daniel, jo jeg kjenner forskellen. Det var for å sette saken i perspektiv.
Quote from Funbeat user on 2 November 2012, 18:17Har några frågor om det här med sluten grupp, måste alla tänka och tycka likadant ? om man inte gör det får man skriva ändå ? om man får det vad är vitsen med sluten grupp då ?
Har några frågor om det här med sluten grupp, måste alla tänka och tycka likadant ? om man inte gör det får man skriva ändå ? om man får det vad är vitsen med sluten grupp då ?
Quote from Funbeat user on 2 November 2012, 19:13Ja du David. Det verkar vara en hel del som ledsnat på plumpa personangrepp som inte är så svåra att tolka som något annat än just det.
Ja du David. Det verkar vara en hel del som ledsnat på plumpa personangrepp som inte är så svåra att tolka som något annat än just det.
Quote from Funbeat user on 2 November 2012, 19:17Det vet jag egentligen, NPNG. Jag var tvungen att retas lite.
Lars Klippmark ... du beskriver en väldigt fin och relevant infallsvinkel. (t+)
Det vet jag egentligen, NPNG. Jag var tvungen att retas lite.
Lars Klippmark ... du beskriver en väldigt fin och relevant infallsvinkel. (t+)
Quote from Funbeat user on 2 November 2012, 19:17Plumpa personangrepp? Ja, det har jag råkat ut för många gånger. Det är tur att man kan svara för sig
Plumpa personangrepp? Ja, det har jag råkat ut för många gånger. Det är tur att man kan svara för sig
Quote from Funbeat user on 2 November 2012, 19:20Per, nu har du gått över linjen. Jag utmanar dig att ta fram 2 inlägg de sista åren där David går till personangrepp. Det är det han inte gör.
Att han inte gör det är helt otroligt, framförallt nu när det finns en ny tråd (denna) som egentligen är ett st
Per, nu har du gått över linjen. Jag utmanar dig att ta fram 2 inlägg de sista åren där David går till personangrepp. Det är det han inte gör.
Att han inte gör det är helt otroligt, framförallt nu när det finns en ny tråd (denna) som egentligen är ett st
Quote from Funbeat user on 2 November 2012, 19:36Det här är nog den minst givande tråd jag läst på länge. Kom till ett beslut. Frågan bör vara besvarad, då de flesta verkar vilja ha en öppen grupp. Case closed.
Det här är nog den minst givande tråd jag läst på länge. Kom till ett beslut. Frågan bör vara besvarad, då de flesta verkar vilja ha en öppen grupp. Case closed.