Quote from Funbeat user on 1 November 2012, 15:26Om man jämför Triathlon och Cykelgruppen så är ju Fredrik mer aktiv på att stänga trådar som borde varit i andra grupper och vara Admin. i det stora hela.
För inte så länge sedan så startades en tråd här som borde varit i triathlon eftersom ämnet var Tri
Om man jämför Triathlon och Cykelgruppen så är ju Fredrik mer aktiv på att stänga trådar som borde varit i andra grupper och vara Admin. i det stora hela.
För inte så länge sedan så startades en tråd här som borde varit i triathlon eftersom ämnet var Tri
Quote from Funbeat user on 1 November 2012, 15:48Raymond:
"Admin kan alltså inte ta bort/redigera enstaka inlägg eller hela trådar, inte heller stänga av gruppmedlemmar permanent i en öppen grupp."Det är detta som jag tror att man bör ändra så att admin kan moderera grupperna.
OT: Helst skulle jag v
Raymond:
"Admin kan alltså inte ta bort/redigera enstaka inlägg eller hela trådar, inte heller stänga av gruppmedlemmar permanent i en öppen grupp."
Det är detta som jag tror att man bör ändra så att admin kan moderera grupperna.
OT: Helst skulle jag v
Quote from Funbeat user on 1 November 2012, 16:15Varför?
För mig är grundfrågan varför. Läser ofta och mycket gärna på trådarna. Lär mig mycket. Uppskattar kunskapsutbytet, humorn och till viss del gliringar som kommer i forumet. Passar mig utmärkt.
Men varför är alltid fp. David involverad i ordkrig
Varför?
För mig är grundfrågan varför. Läser ofta och mycket gärna på trådarna. Lär mig mycket. Uppskattar kunskapsutbytet, humorn och till viss del gliringar som kommer i forumet. Passar mig utmärkt.
Men varför är alltid fp. David involverad i ordkrig
Quote from Funbeat user on 1 November 2012, 16:21Tittade som hastigast över förstasidan över aktuella trådar, hittade en (ang Lisa Nordéns VM-guld) som väl hör hemma i Triathlon. Men detsamma kan ju sägas om många inlägg i trådarna, att de inte hör hemma i cykelgruppen, även om rubriken gör det.
Jag tr
Tittade som hastigast över förstasidan över aktuella trådar, hittade en (ang Lisa Nordéns VM-guld) som väl hör hemma i Triathlon. Men detsamma kan ju sägas om många inlägg i trådarna, att de inte hör hemma i cykelgruppen, även om rubriken gör det.
Jag tr
Quote from Funbeat user on 1 November 2012, 17:03Göra Cykel till en sluten grupp?
-----------------------------------Varför??
Tycker det är bättre att göra en sluten grupp för lättstötta cyklister.
Göra Cykel till en sluten grupp?
-----------------------------------
Varför??
Tycker det är bättre att göra en sluten grupp för lättstötta cyklister.
Quote from Ulrika Ekelund on 1 November 2012, 18:56Öppen!
Öppen!
Quote from Funbeat user on 1 November 2012, 19:18Öppen!
Och så kan man ju ha i åtanke på att inte hugga på alla kastade krokar 🙂
Öppen!
Och så kan man ju ha i åtanke på att inte hugga på alla kastade krokar 🙂
Quote from Funbeat user on 1 November 2012, 19:40Jag lämnar cykelgruppen, inte som en protest utan för att blivit så tråkig bara.
Jag lämnar cykelgruppen, inte som en protest utan för att blivit så tråkig bara.
Quote from Funbeat user on 1 November 2012, 19:46Frågan är väl om den här tråden alls hade passat i Cykelgruppen om den varit sluten och bevakats av en nitisk moderator? Fast då hade det väl heller inte funnits någon anledning att skriva ett sådant här inlägg för det lilla prästerskap som passerat nåls
Frågan är väl om den här tråden alls hade passat i Cykelgruppen om den varit sluten och bevakats av en nitisk moderator? Fast då hade det väl heller inte funnits någon anledning att skriva ett sådant här inlägg för det lilla prästerskap som passerat nåls
Quote from Funbeat user on 1 November 2012, 21:52Av oss 26 000 i denna grupp, hur många är regelbundet inne och skriver, hur många läser och hur många är passiv. Den statsiken vore kul att se och även ställt i förhållande till de andra grupperna.
Jag kan nästan hålla med vad Stefan M skriver, det har bl
Av oss 26 000 i denna grupp, hur många är regelbundet inne och skriver, hur många läser och hur många är passiv. Den statsiken vore kul att se och även ställt i förhållande till de andra grupperna.
Jag kan nästan hålla med vad Stefan M skriver, det har bl