Quote from Funbeat user on 1 November 2012, 11:13Jag röstar för öppen grupp men att moderering införs. Som det är nu så spårar allt för många trådar ur.
Jag hör nog också till de som kan tänka sig att byta till en annan sajt om det finns ett bättre forum. Jag gillar det mesta på FB förutom den dåliga
Jag röstar för öppen grupp men att moderering införs. Som det är nu så spårar allt för många trådar ur.
Jag hör nog också till de som kan tänka sig att byta till en annan sajt om det finns ett bättre forum. Jag gillar det mesta på FB förutom den dåliga
Quote from Funbeat user on 1 November 2012, 11:56"Så jäkla jobbigt kan det inte vara med forumstroll, de finns överallt, live with it!"
Visst finns dom överallt men baserat på den erfarenhet jag har av forum, som väl är normal, så är Funbeats troll i särklass det värsta. Å det som gör honom ännu värre
"Så jäkla jobbigt kan det inte vara med forumstroll, de finns överallt, live with it!"
Visst finns dom överallt men baserat på den erfarenhet jag har av forum, som väl är normal, så är Funbeats troll i särklass det värsta. Å det som gör honom ännu värre
Quote from Funbeat user on 1 November 2012, 12:27Lutar lite åt vad Markus skrev.
Eller kanske att de som gillar cykeltrådar som fylls med för oss oinvigda svårförstådda/svåruppskattade ironiupprepningar skapar en egen grupp där de håller på med sånt, och den här gruppen blir kvar för dem som gillar cy
Lutar lite åt vad Markus skrev.
Eller kanske att de som gillar cykeltrådar som fylls med för oss oinvigda svårförstådda/svåruppskattade ironiupprepningar skapar en egen grupp där de håller på med sånt, och den här gruppen blir kvar för dem som gillar cy
Quote from Funbeat user on 1 November 2012, 12:57Vilka frågor har du skapat trådar och ställt frågor i som du inte har fått svar på?
Vilka frågor har du skapat trådar och ställt frågor i som du inte har fått svar på?
Quote from Funbeat user on 1 November 2012, 13:43Känns som fel fråga, David. Frågan i den här tråden är väl snarare "vilka trådar har fått en massa inlägg som inte alls syftat till att ge svar på trådskaparens fråga"
Känns som fel fråga, David. Frågan i den här tråden är väl snarare "vilka trådar har fått en massa inlägg som inte alls syftat till att ge svar på trådskaparens fråga"
Quote from Funbeat user on 1 November 2012, 13:58Självklart ska denna grupp inte vara sluten, varför diskuteras det överhuvudtaget? Att det då och då uppkommer lite brus i tråderna, jaja, i-landsproblem (som något klokt människo påpekade här tidigare).
Dom som det oftast klagas på här är, i min uppfattn
Självklart ska denna grupp inte vara sluten, varför diskuteras det överhuvudtaget? Att det då och då uppkommer lite brus i tråderna, jaja, i-landsproblem (som något klokt människo påpekade här tidigare).
Dom som det oftast klagas på här är, i min uppfattn
Quote from Funbeat user on 1 November 2012, 14:21Håller helt med Johanna. Om syfter är att få fler medlemmar tror jag att sluta gruppen är helt fel väg att gå, blir det svårare att gå med kommer färre att göra det.
Om någon stör sig väldigt på enstaka medlemmars kommentarer är det fullt möjligt att fil
Håller helt med Johanna. Om syfter är att få fler medlemmar tror jag att sluta gruppen är helt fel väg att gå, blir det svårare att gå med kommer färre att göra det.
Om någon stör sig väldigt på enstaka medlemmars kommentarer är det fullt möjligt att fil
Quote from Funbeat user on 1 November 2012, 14:41Stefan Määttä skrev:
"Då och då kommer det upp förslag på förändringar men det är alltid samma 7-8 röststarka personer som fyller upp trådarna med att VÄGRA att gå med på att någon som helst förändring får ske. "Känns väl inte som en helt korrekt skildr
Stefan Määttä skrev:
"Då och då kommer det upp förslag på förändringar men det är alltid samma 7-8 röststarka personer som fyller upp trådarna med att VÄGRA att gå med på att någon som helst förändring får ske. "
Känns väl inte som en helt korrekt skildr
Quote from Funbeat user on 1 November 2012, 15:04En sak som slog mig är att denna diskussion (av naturliga skäl) förs mellan de som läser inlägg i gruppen Cykel. De som har lämnat gruppen (några har skrivit inlägg som får åtminstone mig att tro att de överväger att göra det) varken skriver eller läser h
En sak som slog mig är att denna diskussion (av naturliga skäl) förs mellan de som läser inlägg i gruppen Cykel. De som har lämnat gruppen (några har skrivit inlägg som får åtminstone mig att tro att de överväger att göra det) varken skriver eller läser h
Quote from Funbeat user on 1 November 2012, 15:17Men eftersom du Anders inte verkar kunna komma på någon fråga som du inte har fått svar på så är det ju underligt att du är förriddare i bästa Dom Quijotestil och hittar på en problematik som du inte själv har upplevt.
Tycker du att du har tolkningsföretr
Men eftersom du Anders inte verkar kunna komma på någon fråga som du inte har fått svar på så är det ju underligt att du är förriddare i bästa Dom Quijotestil och hittar på en problematik som du inte själv har upplevt.
Tycker du att du har tolkningsföretr