Forum

Forum Navigation
Forum breadcrumbs - You are here:ForumCykelGöra Cykel till en sluten grupp?
You need to log in to create posts and topics.

Bruse: jag har skickat ett par mail till Olle tidigare i år ang en användare i en annan grupp. Det hjälper inte.

Ryan:
"jag har skickat ett par mail till Olle tidigare i år ang en användare i en annan grupp. Det hjälper inte"

Fast det funkar ju kanske inte så att man kan begära en åtgärd mot en annan användare. Olle delade kanske bara inte din bedömning, dvs du had

Fredrik: det hade inte att göra med inlägg på forum/tråder. Utan konstant kontakt på min sida via kommentar på min kalendar eller pm fast jag bad användare att lämna mig fred

Ni som vill ha en sluten grupp, ge gärna några konkreta exempel på saker som utvecklats till det bättre mha lägre takhöjd och/eller hårdare censur.

Bruse, jag har också mailat till Olle. Vill du ha mitt kontonummer att sätta in tian på? 😉

(t+) Fredrik, Linus, Charlotta

Att markera som ointressant använder jag flitigt. Det fina med det är att man fortfarande kan läsa en tråd när man tror att det har lugnat sig och om man skriver något i en sådant tråd, blir den automatiskt intressant igen

Jag tycker att gruppen ska vara öppen!
Tror att det behövs en grupp moderatorer, och där några
är beteendevetare, som med mjuk men bestämd hand "styr"
gruppen så att det blir ett varmt klimat i trådarna.

Detta med forum på internet är väl ett rel. nytt

Jag skrev till Olle om person XXX i augusti. Fick följande svar:

"Vi har löpande diskussioner kring hur vi ska tackla detta. XXX är ett problem, ja."

Olle håller med men inget har hänt än så länge.

Får man lov att läxa upp forumdeltagarna när man träffar dom?
Faktum är att jag har (nästan)bara träffat trevliga forumdeltagare och jag brukar välja mitt sällskap.

Med drygt 200000 användare så vore det konstigt om inte några lättkränkta skulle vara me

Att den här gruppen inte ökar, tycker jag inte är det allra minsta konstigt.

Att uppmana folk att skärpa sig, hjälper tyvärr inte.

Här finns ett antal troll, varav den mest frekvente i årtal har skrivit en massa strunt här.

Cykling är en trevlig hobby