Quote from Funbeat user on 31 October 2012, 11:49Att gruppen är sluten innebär inte att man måste vänta på att inlägg blir modererade/godkända, det är ingen skillnad. Är man med i gruppen skriver man inlägg på samma sätt som tidigare.
Birgitta: Jag tror att många gör som du, markerar som ointressant, i
Att gruppen är sluten innebär inte att man måste vänta på att inlägg blir modererade/godkända, det är ingen skillnad. Är man med i gruppen skriver man inlägg på samma sätt som tidigare.
Birgitta: Jag tror att många gör som du, markerar som ointressant, i
Quote from Funbeat user on 31 October 2012, 11:57Jag tycker inte den ska vara sluten. Fördelarna att ha den öppen överväger nackdelarna. De få personer som grälar får skärpa sig.
Jag tycker inte den ska vara sluten. Fördelarna att ha den öppen överväger nackdelarna. De få personer som grälar får skärpa sig.
Quote from Jonny Persson on 31 October 2012, 11:59Man tappar en lättillgänglighet genom att sluta en grupp. Jag tror inte heller att inläggen kommer upp i den rullande listan av aktuella diskussioner, vilken för övrigt borde lyftas fram på sajten, och det minskar chansen att nya lockas in. Motståndet att
Man tappar en lättillgänglighet genom att sluta en grupp. Jag tror inte heller att inläggen kommer upp i den rullande listan av aktuella diskussioner, vilken för övrigt borde lyftas fram på sajten, och det minskar chansen att nya lockas in. Motståndet att
Quote from Funbeat user on 31 October 2012, 12:03Raymond: Det är sällan käbbligt nog för att jag ska göra det, men bra att möjligheten finns. Jag tycker det räcker bra, och jag tycker dessutom att David är en tillgång för gruppen.
Raymond: Det är sällan käbbligt nog för att jag ska göra det, men bra att möjligheten finns. Jag tycker det räcker bra, och jag tycker dessutom att David är en tillgång för gruppen.
Quote from Funbeat user on 31 October 2012, 12:23Christoffer Hedman +1, samma här.
Christoffer Hedman +1, samma här.
Quote from Funbeat user on 31 October 2012, 12:56I have discussed this in my own slutengrupp, where I am the only member.
Everyone in the group, dvs "en tydlig majoritet", agreed that I was right.
However, as the group is sluten, you will never know the incredibly wise answer that we all agreed on a
I have discussed this in my own slutengrupp, where I am the only member.
Everyone in the group, dvs "en tydlig majoritet", agreed that I was right.
However, as the group is sluten, you will never know the incredibly wise answer that we all agreed on a
Quote from Funbeat user on 31 October 2012, 13:15Sitta på cykel i timmar, ont i både här och där, det går bra, men några rader text man inte gillar i cykelforumet, det är jobbigt?
Klart gruppen ska vara öppen.
Sitta på cykel i timmar, ont i både här och där, det går bra, men några rader text man inte gillar i cykelforumet, det är jobbigt?
Klart gruppen ska vara öppen.
Quote from Funbeat user on 31 October 2012, 13:33(t-) till en sluten grupp. Visst finns det personer här som kan hämma stämningen ibland och lämnar svar som kanske inte passar alla gånger. Men att hålla någon/några utanför gruppen i ett öppet forum är fel! Dessutom sitter vissa av dessa personer med en
(t-) till en sluten grupp. Visst finns det personer här som kan hämma stämningen ibland och lämnar svar som kanske inte passar alla gånger. Men att hålla någon/några utanför gruppen i ett öppet forum är fel! Dessutom sitter vissa av dessa personer med en
Quote from Funbeat user on 31 October 2012, 13:43Varför måste du skylta med att du har filter? Vem vet om du får vara med?
Varför måste du skylta med att du har filter? Vem vet om du får vara med?
Quote from Funbeat user on 31 October 2012, 13:53I förslaget på sluten grupp saknar jag kravprofilen på dess användare. Hur ser den ut?
I förslaget på sluten grupp saknar jag kravprofilen på dess användare. Hur ser den ut?