Forum

Forum Navigation
Forum breadcrumbs - You are here:ForumCykelGöra Cykel till en sluten grupp?
You need to log in to create posts and topics.

cyklister är mycket speciella, tro mig. Jag vet.

Trist att behöva göra en sluten grupp av den. Men det där med "personligt ansvar" fungerar tyvärr inte för alla, vilket många tidningar fått erfarna och tvingats stänga av kommentatorfunktionen för sina artiklar. Även Newsmill har stängt av möjligheten at

Tummen upp för sluten grupp (t+)

Jag förstår inte riktigt vitsen med en sluten grupp, om en tråd spårar ur fullständigt använder jag knappen "markera som ointressant".

Om man vill ha en grupp där det är lätt att skapa o delta i trådar som håller sig hyfsat relevanta ...
- med en sluten grupp kanske de utanför/nybörjare drar sig lite för att gå med för att kunnn ställa sin fråga?
- i dagens öppna grupp spårar de lätt

Det är vanligt att det tramsas och grälas i trådar men hur vanligt är det att tramset hindrat att TS fått svar i sak? Jag upplever det som att frågor/ämnen "alltid" besvaras. Så den störning som vissa upplever handlar, enligt min uppfattning, inte så myck

Jag tycker att gruppen cykel absolut ska vara öppen! Precis som det är idag.

Robert: Tummen upp på den!

+1 på Fredrik,

Dessutom tror jag att ett visst tjafs/trams i trådarna faktiskt ökar attraktionskraften. Jag tror att en del av oss hänger här inte enbart för att förkovra oss utan även för att ha lite kul. Så om syftet är att öka Cykelgruppens statistik

Kan personligen säga att jag drar mig från Funbeat på grund av en viss person som skriver frekvent här, och även i den här tråden. Och det handlar inte om att man bara vill ha ja-sägare, utan att personen i fråga bara är otrevlig och menlös.