Forum

Forum Navigation
Forum breadcrumbs - You are here:ForumCykelGöra Cykel till en sluten grupp?
You need to log in to create posts and topics.

Ska det inte även gälla länkar till sin egen hemsida eller sina sponsorers?

Jag har skrivet ett antal artiklar till en cykelsida och undviker att länka till densamma.

Tror många kan hålla med om att forumdelen på FB befinner sig på ett sluttande plan, och har så varit under ganska lång tid. Då och då kommer det upp förslag på förändringar men det är alltid samma 7-8 röststarka personer som fyller upp trådarna med att V

Ja, ja ... jag antar att man får läxa upp forumdeltagare när man träffar dem. Jag har aldrig känt av behovet. Det finns ett par stycken jag skulle vilja använda välvalda ord mot ... men har aldrig träffat dem. Man får välja, som sagt.

Jag åker runt i vär

Jag anser att de "allmänna" grupperna ska vara öppna, om det är några tex ett träningsgäng eller en klubb som vill ha en mötesplats för diskussion och t ex träningsupplägg så kan de få ha det.

Jag tycker kanske inte det ena måste utesluta det andra, det kan ju finnas både öppen och sluten grupp, men i grunden tycker jag en stor del av vitsen med Internetforum är att de ska vara lättillgängliga dvs inte slutna. Jag har hängt på olika nätforum se

Jag minns fortfarande första gången jag klev in på Funbeat för sisådär fyra år sen och hoppade rakt in i cykelgruppen för att ställa en fråga. Jag fick snabbt flera kloka svar (av David bl.a.) som hjälpte mig att bena ut det jag funderade över. Det blev s

ÖPPEN!

Ryan, jag är skyldig dig en tia! Hur vill du ha den?

Tycker självklart att gruppen ska vara öppen!
Så jäkla jobbigt kan det inte vara med forumstroll, de finns överallt, live with it!
I-landsproblem, big time!

Håller med Patrik här innan... Personen som jag antar berörs mest bidrar dessutom väldigt mycket till forumet och vissa andra personer borde lära sig ironi och sarkasm, det är sånt som jag tycker lyfter ett forum. Ibland kan det bli för mycket men då ofta