Quote from Guest on 10 November 2011, 16:45BILD:http://www.flickr.com/photos/69636064@N07/6331462441/
Igår gick startskottet för Göteborg Running Club. En löpklubb för ALLA oavsett konditionsnivå. Gruppen är baserad på sociala medier och då främst Facebook (sök efter Göteborg Running Club) men ä
BILD:http://www.flickr.com/photos/69636064@N07/6331462441/
Igår gick startskottet för Göteborg Running Club. En löpklubb för ALLA oavsett konditionsnivå. Gruppen är baserad på sociala medier och då främst Facebook (sök efter Göteborg Running Club) men ä
Quote from Funbeat user on 10 November 2011, 16:55Härligt initiativ, ser fram emot många roliga träningspass!
Härligt initiativ, ser fram emot många roliga träningspass!
Quote from Funbeat user on 11 November 2011, 09:15Tack Simon! Hoppas du hittade rätt grupp till slut 🙂
Vi har fått nästan 30 medlemmar på bara två dagar vilket är väldigt kul!
Man kan numera hitta oss på www.facebook.com/GoteborgRunningClub
Tack Simon! Hoppas du hittade rätt grupp till slut 🙂
Vi har fått nästan 30 medlemmar på bara två dagar vilket är väldigt kul!
Man kan numera hitta oss på http://www.facebook.com/GoteborgRunningClub
Quote from Funbeat user on 12 November 2011, 22:50Hej!
Kul initiativ.
Vilket tempo håller ni? Finns det flera olika grupper?
Hej!
Kul initiativ.
Vilket tempo håller ni? Finns det flera olika grupper?
Quote from Funbeat user on 13 November 2011, 10:18Hej Torbjörn!
För tillfället (då det är ganska nytt) är hela GRC en grupp. Men vi har redan blivit 41 medlemmar på bara fyra dagar så kanske kommer vi dela upp gruppen om det behövs.Det har bara körts ett långpass än så länge och jag vet inte vad snittt
Hej Torbjörn!
För tillfället (då det är ganska nytt) är hela GRC en grupp. Men vi har redan blivit 41 medlemmar på bara fyra dagar så kanske kommer vi dela upp gruppen om det behövs.
Det har bara körts ett långpass än så länge och jag vet inte vad snittt
Quote from Funbeat user on 13 November 2011, 13:57Ok!
Då låter det som ett rimligt tempo för mig.
Kommer gärna och testar nästa gång.
Lägger ni ut det på FB?
Ok!
Då låter det som ett rimligt tempo för mig.
Kommer gärna och testar nästa gång.
Lägger ni ut det på FB?
Quote from Funbeat user on 13 November 2011, 14:20Välkommen. Lägger ut info om onsdagspasset ikväll.
Välkommen. Lägger ut info om onsdagspasset ikväll.
Quote from Funbeat user on 17 November 2011, 08:06Ännu ett onsdagspass har klarats av! Idag var vi tio stycken som sprang 7,8km. Upplägget fick ändras från intervall till distans och styrka på grund av halka, men det blev bra ändå. Rundan gick runt Slottsskogen med avbrott för några mördande pass av utfa
Ännu ett onsdagspass har klarats av! Idag var vi tio stycken som sprang 7,8km. Upplägget fick ändras från intervall till distans och styrka på grund av halka, men det blev bra ändå. Rundan gick runt Slottsskogen med avbrott för några mördande pass av utfa
Quote from Funbeat user on 18 November 2011, 22:02Mycket bra initiativ! 🙂 Hoppas kunna vara med snart (det krockar tyvärr med annat på onsdagar). Ni kör väl året om? 🙂
Mycket bra initiativ! 🙂 Hoppas kunna vara med snart (det krockar tyvärr med annat på onsdagar). Ni kör väl året om? 🙂
Quote from Funbeat user on 19 November 2011, 10:11Åh vad jag längtar till jag kan vara med! Blir sjukt motiverad att köra min rehab ordentligt när jag vet vad jag missar!
Åh vad jag längtar till jag kan vara med! Blir sjukt motiverad att köra min rehab ordentligt när jag vet vad jag missar!