Quote from Funbeat user on 21 November 2011, 20:19Onsdagen närmar sig! Samling 17:50 (Start 18.00) på Linnéplatsen för 60 min intervallträning. Samir kommer hålla i veckans klass och han har utlovat ett pass med styrka och varierad löpning. Karta hittar ni under weblänken på informationssidan. Anmälan sk
Onsdagen närmar sig! Samling 17:50 (Start 18.00) på Linnéplatsen för 60 min intervallträning. Samir kommer hålla i veckans klass och han har utlovat ett pass med styrka och varierad löpning. Karta hittar ni under weblänken på informationssidan. Anmälan sk
Quote from Funbeat user on 24 November 2011, 00:08Kan man vara med...fastän man bor i Stockholm? (t+)
Kan man vara med...fastän man bor i Stockholm? (t+)
Quote from Funbeat user on 24 November 2011, 09:44Självklart får du det Thomas 😉
Självklart får du det Thomas 😉
Quote from Funbeat user on 29 November 2011, 11:50Hej alla löpare! På onsdag är det, precis som förra veckan, samling 17.50 (passet startar 18.00) på Linnéplatsen för intervallträning. Anmäl er här eller via SMS till 0708 159 164. Mer information finns på www.facebook.com/goteborgRunningclub
Hej alla löpare! På onsdag är det, precis som förra veckan, samling 17.50 (passet startar 18.00) på Linnéplatsen för intervallträning. Anmäl er här eller via SMS till 0708 159 164. Mer information finns på http://www.facebook.com/goteborgRunningclub
Quote from Funbeat user on 30 November 2011, 23:17Jättebra jobbat idag!!! Det blev ett tufft pass för alla 12 deltagare, med många styrkeövningar. Vi började med 14 minuter uppvärmning i ca 5.10 tempo. Därefter attackerade vi sälbacken två gånger (Snabbast var Anders med 54 sekunder. Väldigt starkt!!). N
Jättebra jobbat idag!!! Det blev ett tufft pass för alla 12 deltagare, med många styrkeövningar. Vi började med 14 minuter uppvärmning i ca 5.10 tempo. Därefter attackerade vi sälbacken två gånger (Snabbast var Anders med 54 sekunder. Väldigt starkt!!). N
Quote from Funbeat user on 5 December 2011, 20:47På onsdag kör vi som vanlig 60 minuter intervallträning med start 18.00 (samling 17.50) på Linnéplatsen. Alla är välkomna och ingen anmälan behövs. Välkomna!
På onsdag kör vi som vanlig 60 minuter intervallträning med start 18.00 (samling 17.50) på Linnéplatsen. Alla är välkomna och ingen anmälan behövs. Välkomna!
Quote from Funbeat user on 9 December 2011, 11:13Oj vilka kämpar!!! Det är det första jag vill säga. 16 personer (nytt rekord) stod emot mörker och kyla för att totalt mangla Sälbacken i onsdags. Vi började i vanlig ordning med cirka 15 minuter uppvärmning i lugnt tempo. Därefter attackerade vi Sälbacke
Oj vilka kämpar!!! Det är det första jag vill säga. 16 personer (nytt rekord) stod emot mörker och kyla för att totalt mangla Sälbacken i onsdags. Vi började i vanlig ordning med cirka 15 minuter uppvärmning i lugnt tempo. Därefter attackerade vi Sälbacke
Quote from Funbeat user on 11 December 2011, 01:06Det låter väldigt intressant, men jag är lite för långsam än så länge. Förhoppningsvis vågar jag mig dit till våren.
Det låter väldigt intressant, men jag är lite för långsam än så länge. Förhoppningsvis vågar jag mig dit till våren.
Quote from Funbeat user on 11 December 2011, 20:57Hej Jörgen,
I och med att vi springer intervaller så spelar det ingen roll hur snabb du är egentligen. Det är dock bra om man orkar 5-5.30tempo i 2-3km då det är uppvärmningen.
Välkommen att testa!
Hej Jörgen,
I och med att vi springer intervaller så spelar det ingen roll hur snabb du är egentligen. Det är dock bra om man orkar 5-5.30tempo i 2-3km då det är uppvärmningen.
Välkommen att testa!
Quote from Funbeat user on 17 January 2012, 22:03Tisdagspasset är avklarat! Som vanligt började vi med en lugn uppvärmning i 15-16 minuter på flackt underlag, förutom en runda upp för Sälbacken. Väl framme vid Pliktabacken började intervallerna. 3 x 30sek i full fart, stride-övning uppför halva backen,
Tisdagspasset är avklarat! Som vanligt började vi med en lugn uppvärmning i 15-16 minuter på flackt underlag, förutom en runda upp för Sälbacken. Väl framme vid Pliktabacken började intervallerna. 3 x 30sek i full fart, stride-övning uppför halva backen,