Forum

Forum Navigation
Forum breadcrumbs - You are here:ForumLöpningGöteborg Running Club
You need to log in to create posts and topics.

Onsdagen närmar sig! Samling 17:50 (Start 18.00) på Linnéplatsen för 60 min intervallträning. Samir kommer hålla i veckans klass och han har utlovat ett pass med styrka och varierad löpning. Karta hittar ni under weblänken på informationssidan. Anmälan sk

Kan man vara med...fastän man bor i Stockholm? (t+)

Självklart får du det Thomas 😉

Hej alla löpare! På onsdag är det, precis som förra veckan, samling 17.50 (passet startar 18.00) på Linnéplatsen för intervallträning. Anmäl er här eller via SMS till 0708 159 164. Mer information finns på http://www.facebook.com/goteborgRunningclub

Jättebra jobbat idag!!! Det blev ett tufft pass för alla 12 deltagare, med många styrkeövningar. Vi började med 14 minuter uppvärmning i ca 5.10 tempo. Därefter attackerade vi sälbacken två gånger (Snabbast var Anders med 54 sekunder. Väldigt starkt!!). N

På onsdag kör vi som vanlig 60 minuter intervallträning med start 18.00 (samling 17.50) på Linnéplatsen. Alla är välkomna och ingen anmälan behövs. Välkomna!

Oj vilka kämpar!!! Det är det första jag vill säga. 16 personer (nytt rekord) stod emot mörker och kyla för att totalt mangla Sälbacken i onsdags. Vi började i vanlig ordning med cirka 15 minuter uppvärmning i lugnt tempo. Därefter attackerade vi Sälbacke

Det låter väldigt intressant, men jag är lite för långsam än så länge. Förhoppningsvis vågar jag mig dit till våren.

Hej Jörgen,

I och med att vi springer intervaller så spelar det ingen roll hur snabb du är egentligen. Det är dock bra om man orkar 5-5.30tempo i 2-3km då det är uppvärmningen.

Välkommen att testa!

Tisdagspasset är avklarat! Som vanligt började vi med en lugn uppvärmning i 15-16 minuter på flackt underlag, förutom en runda upp för Sälbacken. Väl framme vid Pliktabacken började intervallerna. 3 x 30sek i full fart, stride-övning uppför halva backen,