Forum

Forum Navigation
You need to log in to create posts and topics.

Fick du nåt pris i bussen hem för bästa tips Sara?

Nej det gick inte eftersom webbresultaten inte hade kommit ännu. Väntar på att höra av tävlingsjuryn... 😉

Strax före loppet hoppades jag på 2:45, så jag vann nog inget heller för jag bommade med en kvart...

"1:47:06 hoppas jag på."

Blev 1:41:14 och nytt PB med 10 minuter så jag är jättenöjd!

"Jag tror på 2:16 men önskar att jag klarar på 2:06. Önsketiden är inte heeeeeelt omöjlig även om den fortfarande är just en önsketid "

Sprang på 2:06:26. Och var inte helt utmattad efteråt!

Jag verkar vara den ende här med en alltför optimistisk syn på min fömåga medan de flesta av er andra tror alldeles för lite om er själva 😀

(falsk blygsamhet heter det va?)

*Hoppas på 1.53 och skulle bli besviken om jag inte klarar under 2 timmar. Tippar på 1.55*

Det blev 1.56.54. Helt nöjd med min första halvmara. Ganska realistiskt gissat också tycker jag. Men oj vad snabb jag ska bli till nästa år 🙂

"Jag gissar på 1:50:03 men önskar 1:39:59"

Det blev slalom-löpning och bitvis rugby-match för att med lätta steg slutligen korsa mållinjen på tiden 1:46:55.

Hade en tid på 1:45 i huvudet. Men tänkte att det kunde bli svårt ifrån 15:e led, efter alla rapporter om att det skulle vara trång. Inte förrän vid Göta Älvbron blev det trångt och svårlöpt. Hade därifrån svårt att hålla eget tempo in mot pga trängseln o

"Min målsättning är att komma in under 1:45 och man ska väl tro på sig själv så jag gissar på 1.44:53 !"

Kom in på 1:50:42 efter att ha sprungit in i "väggen" efter 12 km (passerades på strax under timmen). Gissade således fel på 5 minuter och 49 sekunde