Forum

Forum Navigation
Forum breadcrumbs - You are here:ForumSINGELGöteborgsvarvet - sponsring med F …
You need to log in to create posts and topics.

>Silva! Jag vet! Men som gammal marathonlöpare så händer det ibland att man blir riktigt sugen på att sticka ut och känna om klippet i löpsteget sitter kvar!!
Marathonlöpare skrev jag! Skam och sägandes blev det mest halva dito! Så GV skulle ju vara perfe

undra om de blir one size fits all tröjor eller man får säga storlek.

😀 Jag springer gärna i en FB tröja jag med, även om jag inte deltar i GV!

> Jag springer gärna i en FB tröja jag med, även om jag inte deltar i GV!

Samma här. När GV går av stapeln så hoppas jag att jag befinner mig på Lanzarote och tränar inför Ironman Lanzarote...
Löppassen kan jag köra i en Funbeattröja! 🙂

Vi som springer Tjejmilen i Funbeat-laget vill nog också ha tröjor 🙂 Kan du fråga Olle om det när du ändå är på G?
🙂

Okej, jag erkänner direkt, jag är inte singel och jag har inte här att göra och jag lovar att gå ur gruppen så snart jag gjort detta inlägg.

Vi är ju några funbeatare som ska springa skövde 6-timmars. Finns det möjlighet att få t-shirtar då med?
Vi komme

Hej!
Jag kommer gärna på träffen men blir nog tvungen att springa i en annan sponsrad tröja. Klart som korvspad.

Egentligen va.. FB tröjor till alla.. inte *piip* ska man behöva be om ursäkt för att man lever i parträsket (L)

Det kanske helt enkelt borde tryckas Funbeat-tröjor som den som vill kan köpa för en billig penning. Så det hela går runt liksom.

Jag vill också ha en tröja! Reklam/spons är ju alltid kul.

Tror ni det kan finnas möjlighet att betala lite så att vi får bättre kvalitet? Löpning är ju, som vi alla vet, en prylsport och det kommer förbättra våra tider avsevärt om vi har det senaste fu