Forum

Forum Navigation
Forum breadcrumbs - You are here:ForumSINGELGöteborgsvarvet - sponsring med F …
You need to log in to create posts and topics.

Om man anmält sig i tid till Tjemilen kunde man fått/köpt en träningströja i funktionsmaterial med texten "Jag tränar för Tjejmilen 2007" ... jag har beställt bomullströjan, men jag tänker inte springa i den!
Men för en Funbeattröja i vettigt material så

Tröja, ja tack, om det är rätt material...

Hoppade in i denna grupp för att meddela detta, trots att jag är osingel 🙂

Jag är anmäld via Volvo. Vet inte om de delar ut tröjor som de vill att vi ska använda, men de Volvotröjor som brukar användas är i bomull och det går helt bort för min del. Springa omkring med en skurtrasa på kroppen är inte roligt.

Alltså, ja tack till

Jag vill också ha funbeat-tröja till GV!

Det låter kul med en singel-träff också. Hoppas det blir av.

Visst kommer vi vara en del singlar där - iförda Funbeattrökor, helst i funkismaterial!

Förslag till Olle! Skaffa tröjor i både funktionsmtrl. och bummol som man kan köpa för en lite slant här på funbeat(ej vinst syfte).
Vet inte om det rent administartivt skulle vara möjligt, men de varkar vara många som skulle vara glada för att visa upp d

Jag har redan antytt om detta till Olle. Han blev lite förvånad när så många var intresserade, det kan bli dyrt att trycka tröjorna. Har fått förfrågning även från tjejer som ska springa tjejmilen och även till Skövde 6-timmars.

Kan ev. bli så att vi få

Är det inte någon som har en bra kontakt på något tryckeri?

Åsa, precis. Man ser att intresset blev stort. KUL! men samtidigt känns det som kostnade skena iväg och att adminisetar det kan ta stor tid om man har annat att göra.
Bra förslag!

Självklart köper vi tröjor till självkostnadspris!!! No problem - men det blir nog värre att administrera försäljning, ekonomi o.s.v.... Lösningen på detta har inte jag - ehh... men det skulle vara trevligt att tävla med en funbeattröja - oavsett tjejmil