Forum

Forum Navigation
Forum breadcrumbs - You are here:ForumSINGELGöteborgsvarvet - sponsring med F …
You need to log in to create posts and topics.

Nää det visste inte jag.. Jag trodde det var cykling som var värstavärsta prylsporten.. Men efter å ha läst trådar om naturlig löparteknik och hur många olika skor man ska ha så.. okej, lite prylsport äre nog!
En sak iaf.. oavsett vilken sport.. Funktion

Wow - det vore en diskussion! Vilekn sport som är mest prylig - eftersom jag sysslar med båda kan ju jag jämföra, men icka avslöja!

Jag som ska börja spela golf iår, anser att golf är mest pryl-sportiga....fatta hur mkt prylar det finns till det..och många så helt onödiga men roliga oxå...

Spelar faktiskt golf också!
Jo, golf vinner nog, men efter ett tag blir man bekväm i sina prylar och får liksom en "vi"-känsla med klubborna. Naturligtvis vill man ändå ha ett byte var femte år eller nått. Men visst, nya löparpjuck varje säsong... En ny

Hejaklack till GV! Yepp jag är med!

Kan ju stå ...Funbeat vi tränar för 2008 års GV på hejarklackströjorna 😉

Himla synd att tröjdebatten tog fart iår, sprang ju förra året och tänkte springa nästa men dotterns konfa gjorde att jag inte kan deltaga iår....*sugen på en tröja*

känns som de tröjorna blev populära men kanske det var en del här som bara vill ha o inte springer varvet?

Hmmm Johan, vad menar du med det...all reklam är väl bra säger de i branschen...

Dessutom var jag anmäld iår men fick förhinder, och vågar du springa nästa år så syns vi i Göteborg...hihi...

😀

Dyker också in här, såklart jag vill ha en tröja - om det är rätt material - att springa TM i. Sekunderar Karin; Studsar upp och ner!

och på B svarar jag segling! Ultimata prylsporten!

Skrov, master, bommar, segelgarderob (olika kul material också), li

Japp, ja betalar gärna extra för att få rätt material! Vem vill springa i bomull? nej fy f-n 😉

Sen tycker ja allmänt att arrangörerna i Sverige är snåla på loppen, där får man BETALA för en stackars t-shirt (i just bomull). Här i stora landet i väst, i