Quote from Funbeat user on 18 May 2008, 10:40Ojdå, det fanns visst en resultattråd redan. Flyttade texten dit! 🙂
Ojdå, det fanns visst en resultattråd redan. Flyttade texten dit! 🙂
Quote from Funbeat user on 22 May 2008, 10:18Sprang in på 2:00:55...... men hade mycket ork kvar.
Lyssna nog lite väl mycket på alla goda råd och häll därför igen för mycket min snitt tid per 5:45 min/ Km fast normalt brukar jag ligga mellan 5:15-5:32 min/ km.
Så jag hade helt klart kunnat ta i lite
Sprang in på 2:00:55...... men hade mycket ork kvar.
Lyssna nog lite väl mycket på alla goda råd och häll därför igen för mycket min snitt tid per 5:45 min/ Km fast normalt brukar jag ligga mellan 5:15-5:32 min/ km.
Så jag hade helt klart kunnat ta i lite
Quote from Elias Engqvist on 22 May 2008, 10:23Erfarenhet är visdomens moder!
Erfarenhet är visdomens moder!
Quote from Funbeat user on 22 May 2008, 10:32Lätt hänt att man sparar lite på krafeterna när man är osäker och obekant med banan - men då kan du det till nästa gång 😉
Jag tycker det är jättebra jobbat!
Lätt hänt att man sparar lite på krafeterna när man är osäker och obekant med banan - men då kan du det till nästa gång 😉
Jag tycker det är jättebra jobbat!
Quote from Funbeat user on 22 May 2008, 21:00Zandra.
Jag kapade 13 min andra året jag sprang med istortsett samma upplägg, så visdom och erfarenhet så kommer du glida in på under 1:50 nästa år!
Zandra.
Jag kapade 13 min andra året jag sprang med istortsett samma upplägg, så visdom och erfarenhet så kommer du glida in på under 1:50 nästa år!
Quote from Funbeat user on 22 May 2008, 21:00opps, dubbelpostning...
opps, dubbelpostning...