Quote from Catharina Brattlin on 16 May 2008, 15:34Tack Sara...det var ju ett hiskeligt bra tips!! 🙂
Tack Sara...det var ju ett hiskeligt bra tips!! 🙂
Quote from Jonas Täng on 16 May 2008, 15:36Nej vet du, Daniel - efter loppet öppnar vi en ny tråd under rubriken "hur gick det"!!! Den här tar på tok för lång tid att ladda nu.
Lycka till allesammans! (H)
Nej vet du, Daniel - efter loppet öppnar vi en ny tråd under rubriken "hur gick det"!!! Den här tar på tok för lång tid att ladda nu.
Lycka till allesammans! (H)
Quote from Camilla Höög on 16 May 2008, 15:50Jag funderar på att skaffa mig en nummerlappshållare modell Triathlon och då hamnar den i midjehöjd. Det viktigaste måste vara att numret syns.
Jag funderar på att skaffa mig en nummerlappshållare modell Triathlon och då hamnar den i midjehöjd. Det viktigaste måste vara att numret syns.
Quote from Fredric Lagerström on 16 May 2008, 15:55Ja välkommna till Göteborg alla utomsocknes! Bara glada smileys hoppas jag på för alla! Framför allt hoppas jag att alla får sköjjjj !!
🙂
Ja välkommna till Göteborg alla utomsocknes! Bara glada smileys hoppas jag på för alla! Framför allt hoppas jag att alla får sköjjjj !!
🙂
Quote from Lena Bjerlöw on 16 May 2008, 16:16Ja imorgon ska vi ha så KUL!! 🙂 Alla som springer om mig får också hälsa på mig! Jag ska försöka ha funbeattröjan på mig, (samma färg som Sylvia har) och hoppas på att det blir lagom varmt! Annars får man väl kuta fortare så man får upp värmen ännu mer!
Ja imorgon ska vi ha så KUL!! 🙂 Alla som springer om mig får också hälsa på mig! Jag ska försöka ha funbeattröjan på mig, (samma färg som Sylvia har) och hoppas på att det blir lagom varmt! Annars får man väl kuta fortare så man får upp värmen ännu mer!
Quote from Funbeat user on 16 May 2008, 18:22Lycka till allihopa - hoppas ni får en härlig löptur där på baksidan! 😉 😀
Lycka till allihopa - hoppas ni får en härlig löptur där på baksidan! 😉 😀
Quote from Funbeat user on 16 May 2008, 18:32Efter Varvet kan snacket fortsätta här.
http://www.funbeat.se/life/discussion/show.aspx?ThreadID=216410
Efter Varvet kan snacket fortsätta här.
http://www.funbeat.se/life/discussion/show.aspx?ThreadID=216410
Quote from Funbeat user on 17 May 2008, 00:00I dag gäller det, bara 21,1 km (H:)
I dag gäller det, bara 21,1 km (H:)
Quote from Funbeat user on 17 May 2008, 00:48bara sova lite innan. uppstigning om 6 timmar. typiskt det ska vara semi hockey som uppvärmning bara.... aja nya tag imon i göteborg
bara sova lite innan. uppstigning om 6 timmar. typiskt det ska vara semi hockey som uppvärmning bara.... aja nya tag imon i göteborg
Quote from Funbeat user on 17 May 2008, 09:39Lycka till nu alla ni som springer!
Lycka till nu alla ni som springer!