Forum

Forum Navigation
You need to log in to create posts and topics.

Sylvia, vilken lyxladdning med semester! Skönt att du verkar ha hävt infektionen. Ta och jogga en kortis i eftermiddag, du, jag brukar tycka det är skönt att ha gjort det dagen innan. Kör ni upp innan, eller? Jag åker med bussen från Asarum-Mörrum-Olofstr

Tror inte det. Läste något på varvets hemsida (eller var det här?) att tidtagarchipen inte funkar om du inte står i anvisad startgrupp.
Kan ha varit att dom sorterar bort alla som ställt sig i en BÄTTRE startgrupp än den de hamnat i.... men jag skulle nog

Eftersom tiden inte börjar rulla förrän du passerar startlinjen så måste det funka att starta i ett senare led. Du kan ju ha varit den sista över linjen från framförvarande lika väl som först över från bakomvarande... Däremot borde det finnas en spärr som

Sara, vad har du för mål vid 10 km samt 15 km?

Ja du... jag har inga delmål, jag bara springer och har kul! Tänker gå in för negativ split så borde nå 10 km strax över 45 min. Lugnt och fint, alltså.

Vet en kille som -06 startade en grupp sent av misstag. Han fick tyvärr problem med att få officiell sluttid. Han fick den tillslut i septemper (jag har tidigare i tråden pratat om det, ca 150 inl tillbaka i tiden). Ja, en knivig fråga.
Klart är att om d

Ja, Roine du kan ju lunka iväg som sista man i din grupp och din kompis får spurta lite i början i sin grupp (just som Sara är inne på) Den lösningen är nog
den bästa!
🙂

Sara, Du är rolig Du..."lugnt och fint" med 10 km på 45 minuter...:-)

Vi åker också upp imorgon bitti med egen bil, maken och jag. Ligger över på hotell till söndag, och tuffar hemåt igen när vi har återhämtat oss. Ska fundera ut övrig logistik i eftermi

25 timmar och 30 minuter till start ungefär...

Jag har inte heller någon funbeat tröja men vad sägs om att alla här i startgrupp 10 klockan 15:00 skriker FUNBEAT så högt vi kan 🙂 Då kanske vi hittar varandra...Pinsamt? Närå! 😉

Någon ställde nyss frågan om klädval...
jag gjorde det bland annat tidigare, någon annan idag..
Några tips??

Smhi säger:
10 grader, västlig vind 8 m/s. molnigt med lite sol... Inget regn!