Forum

Forum Navigation
You need to log in to create posts and topics.

Eftersom alla kommer med så kloka frågor, tänkte jag väga upp det hela med en knasig fråga. Det gäller nummerlappen; måste man ha den på bröstet eller kan man ha den på byxorna, antingen i byxlinningen eller på låret? Anledningen till frågan är att jag al

Jag skulle tipsa om korta tights och underställströja med tävlingslinnet ovanpå. Om man springer runt 1,5h, går det nog bra med enbart linnet.

Sylvia- Går det inte fästa den i BH-toppen ? Har ingen aning om det funkar på byxorn.. Du får kolla med dom som lämnar ut nummerlappen.

Är skitnervös...har ju sprungit detta förut men aldrig känt så här....
Det är ju inte kul att behöva vänta så länge..1

Det ska inte vara några problem att ha den på benet. Bara den syns. Om ni frågar arrangören så kommer dom troligen säga att de helst ser att man har nr.lappen på bröstet. Men spelar alltså ingen roll.

Ja, jag har faktiskt funderat på om det blir såpass kallt att jag kör i korta tights och underställströja istället för fb-t-shirten. Väder, väder...

Aadu mfl, jag väntar in kompisen i mål i stället. Här ska inte lunkas. Max 1.37.
Tack för tipsen.

Korta tights med linne ser det ut som för min del. kommer vara kallt i början men får hålla igång skapligt innan start så man har värmen uppe. Är ju det som är skönast att springa i sen. Så tyvärr kommer jag få skippa min funbeat tröja. Men kanske kan ha

Alla ni som är i grupp 10 (och däreefter) får gärna heja på mig om/när ni kommer ikapp.
Svart nedtill och svart/neongul väst upptill.. Blir underställströja och en vindväst som har nät i ryggen. Jag tror inte alls att jag kommer klara av att vara så var

Sylvia, du kan ju låtsas att det är triathlon och sätta fast nummerlappen på ett gummiband som kan vara antingen utanpå tröjan eller direkt på magen när tröjan åker av. Ta ett brett resårband lagom långt att nå runt midjan, sy ihop det till en loop. Sätt

Martin: satsar på 1.30 jag med, börjar bli lite nervig, växjö loppet gick på 1.32 då kändes det som jag kunde gett mer + att jag spelat match dagen innan. blir nog ganska besviken om jag inte klarar det.
hoppas alla här fixar sitt mål. håller tummarna fö