Forum

Forum Navigation
You need to log in to create posts and topics.

Lars. Låter som ett gott råd till Sylvia.

Lars gå "all in " i säldamsbacken och "folda" först på Slottskogsvallen!

🙂

Tycker denna tråden är lite lång!

Lycka till imorgon!

Själv står jag i 1 B. Någon mer än mig som är på jakt efter 1,30?

Sylvia- Har du 38 i vilopuls!! Det var inte dåligt, du är ju lika vältränad som elitskidåkarna om inte bättre. 🙂 . Strunta i någon runda idag, du står i startleded i morgon. Lycka till Kram

Håll ytterkurva när ni springer ut ur slottskogen i era funbeattröjor. Pga av en förkylning kommer jag inte att stå i startled 10 utan istället står jag med kameran och skjuter vilt på alla funbeattröjor jag ser..

Åsa, om det vore så väl att min låga vilopuls vittnar om grym form. Nä, det är snarare så att jag har ett stort hjärta i en liten kropp. 🙂

Tack alla för feedback...ska lyda Era råd, och inte testlöpa idag.

Jag tycker du ska ut och springa en kort runda om du känner dig bra. Springa lite avslappnat, ladda för loppet... Tror det är bra om du aktiverar kroppen eftersom du fått ofrivillig vila hela veckan....

Martin H:
Eftersom jag nyligen fixade en HM under 1:35 med viss marginal så blir ju sub-1:30 ett naturligt nästa mål. Men jag springer inte GV så jag tar det på 21,1-splitten på StM istället (H).
Kör hårt! (t+)

Tack, det ska jag göra!

Kan man starta i startled 8 fast man har startled 7 om man vill springa med en kompis????