Forum

Forum Navigation
You need to log in to create posts and topics.

Sofia, SL-kort för långpass i Stockholm. Ifall jag skulle skada mig alltså. Mycket skönare att ta tuben hem än att linka. Jag har hittills aldrig behövt det 😉

fattar.. fast nu pratar vi ju om göteborgsvarvet.. ingen större användning av det då.
fast det är klart, väldigt långt att gå hem blir det ju för dig...

Jag pratade om funktionella tights och att jag kan få med mig en gel i dem utan problem och även andra saker som svar på hur man får med sig gel på varvet.

Hej alla som ska springa på lördag! Jag startar i startgrupp 8 och planerar att springa i den fina röda funbeat-tröjan. Ni som springer förbi mig kan väl dunka mig i ryggen? 🙂

Du hittar dessa personer i startled 10 (Erik, vänster) och 15 (Fredrik, höger)
BILD:http://i71.photobucket.com/albums/i135/Booogeyman/Poker.jpg
Tveka inte att stoppa han till höger för en konversation om fotboll eller annat under loppet 😉

1 dag kvar.... 😀 🙂

Gomorron alla varvetlöpare!

Som jag skrev i måndags började jag då bli förkyld, med en liten febersväng på tisdagkvällen...riktigt deppig över att kanske inte ens komma till start. Läget är som så nu att sen två dagar tillbaka har jag helt normal vilopul

Godmorgon varvare!

🙂 Sylvia
Ja har du lirat fotboll igår så.

Va kul det ska bli! 🙂

Skipa testet. Bättre att vila/kurera dig.

Det kan aldrig vara normalt med 38 i vilopuls!

Själv kommer jag stå långt bak i grupp 10 i vit tröja eller grå långarmad. Lättare att få en bra startrytm, gissar jag.

Anna!
Jag kommer oxå att starta i 8:an och planerar att ha min funbeattröja på, så vi får dunka varandra i ryggen 😉

Går nu å planerar packningen... Vad tror ni om vädret imorgon....?????