Quote from Funbeat user on 15 May 2008, 14:55Brukar funka att ha den i handen. Men tar jag bältet så åker det nog i det på något vis 😀
Brukar funka att ha den i handen. Men tar jag bältet så åker det nog i det på något vis 😀
Quote from Therese Linner on 15 May 2008, 14:59Richard, mina tights har en liten dragkedjeficka bak på ryggen som man kan stoppa pengar/SL-kort/gel/skavsårsplåster.. i. Mycket praktiskt!
Richard, mina tights har en liten dragkedjeficka bak på ryggen som man kan stoppa pengar/SL-kort/gel/skavsårsplåster.. i. Mycket praktiskt!
Quote from Funbeat user on 15 May 2008, 15:00Bälte eller armband är nog vanligast och mest beprövat skulle jag tro. På Hamburg marathon körde jag dock suicide-bomber-stuket och satte fyra geler runt midjan innanför tajtslinningen och under tröjan och tejpade fast med plåstertejp upptill. Satt stabil
Bälte eller armband är nog vanligast och mest beprövat skulle jag tro. På Hamburg marathon körde jag dock suicide-bomber-stuket och satte fyra geler runt midjan innanför tajtslinningen och under tröjan och tejpade fast med plåstertejp upptill. Satt stabil
Quote from Funbeat user on 15 May 2008, 15:19Robert - smart och kreativt!! Gäller bara att inte bli haffad som misstänkt på bussen dit...
Annika - jag får helt enkelt tänka mer praktiskt vid nästa klädinköp! Inte bara design och pris... 😀
Robert - smart och kreativt!! Gäller bara att inte bli haffad som misstänkt på bussen dit...
Annika - jag får helt enkelt tänka mer praktiskt vid nästa klädinköp! Inte bara design och pris... 😀
Quote from Funbeat user on 15 May 2008, 16:04http://www.gt.se/nyheter/2.1641/1.1161782/rakna-med-regn-under-varvet
Senaste väderbudet: regnskurar och 10-11 grader 🙁
Fast den nordliga vinden på 5-6 sekundmeter lär vi väl i alla fall inte lida så mycket av med tanke på loppets sträckning (t+)EDIT:
http://www.gt.se/nyheter/2.1641/1.1161782/rakna-med-regn-under-varvet
Senaste väderbudet: regnskurar och 10-11 grader 🙁
Fast den nordliga vinden på 5-6 sekundmeter lär vi väl i alla fall inte lida så mycket av med tanke på loppets sträckning (t+)
EDIT:
Quote from Funbeat user on 15 May 2008, 16:33Skulle inte lita så mycket på GT, SMHIs hemsida indikerar fortfarande att det blir uppehåll och +10C, osäkerheten är väl då att längre in i landet, kan röra sig om någon mil bara, ser det ut att bli skurar och sådana kan dra sig in över Göteborg, det är n
Skulle inte lita så mycket på GT, SMHIs hemsida indikerar fortfarande att det blir uppehåll och +10C, osäkerheten är väl då att längre in i landet, kan röra sig om någon mil bara, ser det ut att bli skurar och sådana kan dra sig in över Göteborg, det är n
Quote from Funbeat user on 15 May 2008, 16:38http://www.accuweather.com/world-forecast-hourly.asp?partner=accuweather&locCode=EUR|SE|SW021|Göteborg&metric=1&hbhday=3&hbhhour=6
http://www.accuweather.com/world-forecast-hourly.asp?partner=accuweather&locCode=EUR|SE|SW021|Göteborg&metric=1&hbhday=3&hbhhour=6
Quote from Funbeat user on 15 May 2008, 17:52Principen är att nästan "småfrysa" innan start så är du rätt klädd när du kommer igång att springa.
Principen är att nästan "småfrysa" innan start så är du rätt klädd när du kommer igång att springa.
Quote from Funbeat user on 15 May 2008, 18:53Annika - varför ska du ha SL-kortet i fickan??
Sen måste jag faktiskt säga att jag brukar frysa om knäna varför jag ska ha knälånga tights.. Joggade runt idag, 14 grader och knälånga tights var ett måste... Iofs springa jag långsammare idag än jag förho
Annika - varför ska du ha SL-kortet i fickan??
Sen måste jag faktiskt säga att jag brukar frysa om knäna varför jag ska ha knälånga tights.. Joggade runt idag, 14 grader och knälånga tights var ett måste... Iofs springa jag långsammare idag än jag förho
Quote from Funbeat user on 15 May 2008, 19:34Det här blir ju skitjobbigt. Jag var inställd på linne och shorts, och mitt enda problem var tunna (svalt) eller tjocka (skönt) strumpor. Nu är det ju hur ruggigt som helst och ska det vara så på lördag vet jag inte vad. Långärmat hoppas jag väl inte ska
Det här blir ju skitjobbigt. Jag var inställd på linne och shorts, och mitt enda problem var tunna (svalt) eller tjocka (skönt) strumpor. Nu är det ju hur ruggigt som helst och ska det vara så på lördag vet jag inte vad. Långärmat hoppas jag väl inte ska