Quote from Funbeat user on 15 May 2008, 08:50Sorry, tänkte på mitt startnumer : -)
Sorry, tänkte på mitt startnumer : -)
Quote from Funbeat user on 15 May 2008, 11:40Hej lite OT men jag undrar om det är någon som efter loppet ska mot Värmland? Karlstad, Kil, Arvika eller nåt? Jag skulle gärna hänga med i en bil och givetvis betalar jag för mig!
🙂
Hej lite OT men jag undrar om det är någon som efter loppet ska mot Värmland? Karlstad, Kil, Arvika eller nåt? Jag skulle gärna hänga med i en bil och givetvis betalar jag för mig!
🙂
Quote from Karolina Bergsten on 15 May 2008, 12:39Jag kommer att äta havregrynsgröt till frukost (äter det alla dagar) och sedan en tidig lunch vid 11 tiden, blir kanske en pastasallad eller ngn annan pastarätt. Någon timme innan, på väg till slottsskogen, blir det nog en banan. Under förmiddagen kommer
Jag kommer att äta havregrynsgröt till frukost (äter det alla dagar) och sedan en tidig lunch vid 11 tiden, blir kanske en pastasallad eller ngn annan pastarätt. Någon timme innan, på väg till slottsskogen, blir det nog en banan. Under förmiddagen kommer
Quote from Funbeat user on 15 May 2008, 12:56Tack för svaret!
Kommer du att ha med någon gel el likn under loppet?
Tack för svaret!
Kommer du att ha med någon gel el likn under loppet?
Quote from Funbeat user on 15 May 2008, 13:09Jag tror inte du behöver just gel i ett så pass "kort" lopp. Räcker med vatten och lite sportdryck under vägen...
Jag tror inte du behöver just gel i ett så pass "kort" lopp. Räcker med vatten och lite sportdryck under vägen...
Quote from Karolina Bergsten on 15 May 2008, 13:25Jag kommer inte att ha med mig någon energi och kommer att hålla mig till vatten under loppet då min mage inte gillar sportdryck
Jag kommer inte att ha med mig någon energi och kommer att hålla mig till vatten under loppet då min mage inte gillar sportdryck
Quote from Therese Linner on 15 May 2008, 13:36Jag kommer också köra vatten och sedan hoppas jag att "serviceteamet" kommer att stå någonstans vid 15 km med en egenhändigt ihopskakad resorb. Eventuellt några russin i bakfickan...
Jag kommer också köra vatten och sedan hoppas jag att "serviceteamet" kommer att stå någonstans vid 15 km med en egenhändigt ihopskakad resorb. Eventuellt några russin i bakfickan...
Quote from Funbeat user on 15 May 2008, 13:49Jag tänker ha en gel med mig, inte för att jag tror jag behöver den utan för att jag känner mig tryggare om jag har en. Ungefär som att ha en reservdunk i bilen 🙂
Jag tänker ha en gel med mig, inte för att jag tror jag behöver den utan för att jag känner mig tryggare om jag har en. Ungefär som att ha en reservdunk i bilen 🙂
Quote from Funbeat user on 15 May 2008, 14:21Kommer oxå att ha en gel med mej...mitt psyke tycker det är bra, även om det är ett "kort lopp"....
Men mitt problem är, långa eller korte tights? 🙁
(när jag skriver långa så menar jag knälånga)
Kommer oxå att ha en gel med mej...mitt psyke tycker det är bra, även om det är ett "kort lopp"....
Men mitt problem är, långa eller korte tights? 🙁
(när jag skriver långa så menar jag knälånga)
Quote from Funbeat user on 15 May 2008, 14:24Korta, tycker jag. Blir det inte under +10 grader fungerar det med korta. Man blir ju varm när man springer, så det lär ju vara större risk för överhettning när nerfrysning 🙂
Många löpare klär sig alldeles för varmt. Långa tights är mest för om det bli
Korta, tycker jag. Blir det inte under +10 grader fungerar det med korta. Man blir ju varm när man springer, så det lär ju vara större risk för överhettning när nerfrysning 🙂
Många löpare klär sig alldeles för varmt. Långa tights är mest för om det bli