Forum

Forum Navigation
You need to log in to create posts and topics.

Sorry, tänkte på mitt startnumer : -)

Hej lite OT men jag undrar om det är någon som efter loppet ska mot Värmland? Karlstad, Kil, Arvika eller nåt? Jag skulle gärna hänga med i en bil och givetvis betalar jag för mig!

🙂

Jag kommer att äta havregrynsgröt till frukost (äter det alla dagar) och sedan en tidig lunch vid 11 tiden, blir kanske en pastasallad eller ngn annan pastarätt. Någon timme innan, på väg till slottsskogen, blir det nog en banan. Under förmiddagen kommer

Tack för svaret!

Kommer du att ha med någon gel el likn under loppet?

Jag tror inte du behöver just gel i ett så pass "kort" lopp. Räcker med vatten och lite sportdryck under vägen...

Jag kommer inte att ha med mig någon energi och kommer att hålla mig till vatten under loppet då min mage inte gillar sportdryck

Jag kommer också köra vatten och sedan hoppas jag att "serviceteamet" kommer att stå någonstans vid 15 km med en egenhändigt ihopskakad resorb. Eventuellt några russin i bakfickan...

Jag tänker ha en gel med mig, inte för att jag tror jag behöver den utan för att jag känner mig tryggare om jag har en. Ungefär som att ha en reservdunk i bilen 🙂

Kommer oxå att ha en gel med mej...mitt psyke tycker det är bra, även om det är ett "kort lopp"....
Men mitt problem är, långa eller korte tights? 🙁
(när jag skriver långa så menar jag knälånga)

Korta, tycker jag. Blir det inte under +10 grader fungerar det med korta. Man blir ju varm när man springer, så det lär ju vara större risk för överhettning när nerfrysning 🙂

Många löpare klär sig alldeles för varmt. Långa tights är mest för om det bli