Forum

Forum Navigation
You need to log in to create posts and topics.

Göteborg gör det igen...enligt senaste prognosen blir det +13C, sol och ganska liten vind, nästan för bra för att vara sant. Det har vad jag vet aldrig varit dåligt väder under varvet även om det vissa år har spöregnat på förmiddagen.
Några anspråkslösa t

Jag kommer inte i min funbeattröja. :@
Startar oxå i grupp 10!

Funbeatgruppen i grupp 10! Listen up! Ska vi knö oss fram och samlas längst fram i grupp 10 då? Jag kommer ha min funbeat tröja på iaf. Är lång och blond så nästan omöjlig att missa. Vi ses!?

Underbart att få lite pepp nu! För det ska ni veta att trådarna ger mig.. pepp alltså.
Det behövs sannerligen.

Blev av med min funktionströja och hann ej beställa funbeattröja så den hinner komma och har två som är för trånga för tillfället... Nu funde

Hoho

Enligt dagens SMHI-prognos för lördagen ska det vara sol, 11 grader och 6m/s nordlig..

JO så långt fram som möjligt låter som en bra idé. Men frågan jag ställer mig är om jag kommer springa i funbeat tröjan eller inte. Vill ju det men samtidigt så har jag en mycket skönare T-shirt och ännu skönare linne om vädret känns ok....

Annars får v

Nu har jag sett årets blålinje med! 🙂 Fin och tydlig. Ska gå fint att följa
den. Nu gäller det bara att inte glömma ta med sej startbeviset till nrlapps
utlämningen. Har även tänkt att jag ska ge mej själv en fin t-shirt på sportmässan
i år. Kanske att

Visst ska det inte vara några problem om en kompis hämtar mitt startbevis på fredag, då jag först är i GBG på lördag : -)

Karin! Jag är på och har nu hittat min fb-tröja... Den låg i Makens byrålåda (H)

Martin det är ju startbeviset du ska ha med för att hämta nummerlappen.
Eller ja din kompis får ha ditt startbevis med sej. Det går fint.
Men du skojar kanske 🙂