Forum

Forum Navigation
You need to log in to create posts and topics.

Tja jag hörde av någon här på sidan att man ska springa korta intervaller innan ett långlopp varför då?
Ska tillägga att jag i första hand är innebandyspelare och är väldigt "naturligt" intervalltränad men har lite sämre uthållighet. Har jag något att tjä

Lyssnade på radion idag där någon radiopratare ska springa gbg varvet och stockholm maraton. Så idag hade dom bjudit in Paulun som skulle ge honom lite råd. Det mesta var ju det gamla vanliga men något jag aldrig hört innan var att tre dagar innan loppet

Njaaaaa, låter konstigt i mina öron.

Dina glykogendepåer innehåller energi för mellan 1½ och 2 timmars hårt arbete. Tillför sportdryck och kanske en gel under den tiden så klarar du dig hela halvmaran utan att trassla till det mer än nödvändigt.

Ät en r

Egentligen behöver jag ju verkligen inget extra till gbg varvet utan funderade bara på att testa eftersom Paulun sa det. Om jag skulle göra det kanske det vore mer till nytta till Stockholm marathon där jag inte är van vid distansen och kan behöva lite ex

Med hotande diarré går det som en oljad blixt 😉

Skulle Paulun himself springa GV?

Streck!
BILD:http://www.funbeat.se/photo.aspx?FileName=415a155184e24a959637c47e50cea7e6.jpg&Size=

Ha ha streck! Underbart! 🙂

*Skrattar* Streck 🙂

Vad tror ni om årets bana är den bättre sämre än 2007?