Forum

Forum Navigation
You need to log in to create posts and topics.

Då är det bäst att du vilar då.... Även om jag ändå tror att du skulle tjäna på att vara ute och springa lite grann iaf. Du är nog mest nervös och därav lite trött i benen!?=)

Lady sprang enormt långt i lördags! 🙂

ah du sprang ultran i lörsdags, då förstår ja att du vill vila. Då skulle jag istället tipsa om att köra något helt konstraterande för att återhämta dig snabbare.

En promenad idag och kanske ett kortare löppass senare i veckan, eller motionscykel om lårmusklerna inte är på humör för fler kraftiga stötar, borde fungera tror jag. Eller hoppas jag, ska jag väl säga för jag vet egentligen inte!

Bara det är relativt f

Kan inte säga att jag vet helt 100 heller. Du får ta det lite som det känns, men jag personligen hade nog gjort något aktivt, kanske cyklat, simmat eller dyl. Sen kan du ju ta en massage här i veckan. Och äta massa mat för att fylla på igen.

Massage! (L)
Massage är underbart (även om det gör fasligt ont i början).

Det här blir mitt första Göteborgsvarv, och faktiskt min första halvmara också. Är det fler som gör sin första tro?

Hur det än blir med träningen i veckan så ska jag iaf se till

Mitt första varv och halvmara också:-) Har "laddat" med att vara förkyld och jobba nätter förra veckan, så jag tar det lugnt. En lätt femma idag och en på torsdag också, det får räcka.
Jag tror du gör rätt i att låta benen vila några dagar från löpning La

Lycka till du också Karin, jag håller tummarna för att din förkylning inte ställer till något!

Roligt att inte vara ensam om att inte ha sprungit ett Göteborgsvarv innan, det ska bli spännande att få vara med om folkfesten!

Min första halvmara också. Laddar med begynnande förkylning...

Det är bara tisdag. Det hinner gå över (t+).

Mit tips är att blålinjen målas på onsdag kväll. Få se.