Quote from Funbeat user on 12 May 2008, 12:20@Aadu Tack för info!
@Aadu Tack för info!
Quote from Catharina Brattlin on 12 May 2008, 12:2617 grader?!? Det blir striplöpningen för min del då...;)
Vi chekar in på hotellet först, och åker kollektivt till startområdet. Skulle tro att vi är på plats minst 2 timmar innan vårt startled lufsar i väg.
17 grader?!? Det blir striplöpningen för min del då...;)
Vi chekar in på hotellet först, och åker kollektivt till startområdet. Skulle tro att vi är på plats minst 2 timmar innan vårt startled lufsar i väg.
Quote from Funbeat user on 12 May 2008, 13:18Oj 2 h innan start! jag är i 1 b och tänke vara vid starten 13,00 typ åker från 12,30 från City med spårvagn typ. Är man sent på det?
Oj 2 h innan start! jag är i 1 b och tänke vara vid starten 13,00 typ åker från 12,30 från City med spårvagn typ. Är man sent på det?
Quote from Catharina Brattlin on 12 May 2008, 13:29Martin, ta mina 2 timmar för var det är...har aldrig sprungit GBG-varvet förut och är virrig i vanliga fall, men är väl ännu mer virrig på lördag, så för att vara på den säkra sidan...oroar mig för hur hitta "mitt" startled, var jag lämnar in överdragsklä
Martin, ta mina 2 timmar för var det är...har aldrig sprungit GBG-varvet förut och är virrig i vanliga fall, men är väl ännu mer virrig på lördag, så för att vara på den säkra sidan...oroar mig för hur hitta "mitt" startled, var jag lämnar in överdragsklä
Quote from Funbeat user on 12 May 2008, 14:06Vi (maken o jag) kör upp på fredagen.
Måste hinna inom Ullared innan vi kör och hämtar ut nummerlappen på fredagen.Eftersom maken skall starta i samma startgrupp som mig, får han planera dagen.
Han fixar frukost, lunch, sportdryck. Synd bara att jag in
Vi (maken o jag) kör upp på fredagen.
Måste hinna inom Ullared innan vi kör och hämtar ut nummerlappen på fredagen.
Eftersom maken skall starta i samma startgrupp som mig, får han planera dagen.
Han fixar frukost, lunch, sportdryck. Synd bara att jag in
Quote from Funbeat user on 12 May 2008, 14:16Hur gör ni med veckans träning? Själv känner jag mig lite trött och huvudvärk så det blir vila idag! Så får vi se imorgon om det blir 10 km men lite fart! Och sedan på Torsdag löpning på 6 km med mycket njutning i långsamt tempo.
Hur gör ni med veckans träning? Själv känner jag mig lite trött och huvudvärk så det blir vila idag! Så får vi se imorgon om det blir 10 km men lite fart! Och sedan på Torsdag löpning på 6 km med mycket njutning i långsamt tempo.
Quote from Funbeat user on 12 May 2008, 14:22Jag vilar, promenerar och låter benen hämta sig så mycket de bara kan. Kanske kanske att jag vågar mig på ett lugnt joggingpass senare i veckan bara för att kolla läget, men då blir det inget över 5km.
Jag vilar, promenerar och låter benen hämta sig så mycket de bara kan. Kanske kanske att jag vågar mig på ett lugnt joggingpass senare i veckan bara för att kolla läget, men då blir det inget över 5km.
Quote from Karolina Bergsten on 12 May 2008, 14:26Jag har planerat promenad i kväll, löpning ca 8-10 km på tisdag, promenad på onsdag, löpning/jogging ca 6 km torsdag och vila och transport till göteborg på fredag 🙂
Jag har planerat promenad i kväll, löpning ca 8-10 km på tisdag, promenad på onsdag, löpning/jogging ca 6 km torsdag och vila och transport till göteborg på fredag 🙂
Quote from Funbeat user on 12 May 2008, 14:42Hej
Lycka tilll alla på GV. Jag skulle rekommendera att röra på sig lite i veckan oxå, inte bara vila och ta promenader. Ni har ju möjlighet att köra sista hårda passet tis, möjligtvis onsdag. Sen kan ni ju hålla igång med något alternativt om ni intevil
Hej
Lycka tilll alla på GV. Jag skulle rekommendera att röra på sig lite i veckan oxå, inte bara vila och ta promenader. Ni har ju möjlighet att köra sista hårda passet tis, möjligtvis onsdag. Sen kan ni ju hålla igång med något alternativt om ni intevil
Quote from Funbeat user on 12 May 2008, 14:54Christian, jag skulle nog hålla med dig i vanliga fall. Fast jag tror att mina ben vill vila om de alls ska ställa upp på fler dumheter de närmsta dagarna 🙂
Christian, jag skulle nog hålla med dig i vanliga fall. Fast jag tror att mina ben vill vila om de alls ska ställa upp på fler dumheter de närmsta dagarna 🙂