Quote from Jonas Täng on 13 May 2008, 10:45Det är typiskt och jättevanligt att man känner sig krasslig veckan innan ett storlopp. Satsa den här veckan på att träna nästintillingenting, att sova en halvtimme extra varje natt och att äta mycket färsk frukt och grönsaker. Toppa med KanJang eller mots
Det är typiskt och jättevanligt att man känner sig krasslig veckan innan ett storlopp. Satsa den här veckan på att träna nästintillingenting, att sova en halvtimme extra varje natt och att äta mycket färsk frukt och grönsaker. Toppa med KanJang eller mots
Quote from Funbeat user on 13 May 2008, 10:52Oja, jag hade alla möjliga sjukdomar före LU, fast jag har dåliga nerver för det där med tävlingar också. Jag blir så hemskt nervös, och då börjar jag inbilla mig saker.
Oja, jag hade alla möjliga sjukdomar före LU, fast jag har dåliga nerver för det där med tävlingar också. Jag blir så hemskt nervös, och då börjar jag inbilla mig saker.
Quote from Catharina Brattlin on 13 May 2008, 12:10Sara, precis så har jag tänkt läka ut f-nskapet! Sova och äta bort det, och högst lite promenader (trots att jag hade planerat ett par lätta löppass). Sen äter jag Esperitox för att förkorta förloppet lite extra.
Sara, precis så har jag tänkt läka ut f-nskapet! Sova och äta bort det, och högst lite promenader (trots att jag hade planerat ett par lätta löppass). Sen äter jag Esperitox för att förkorta förloppet lite extra.
Quote from Funbeat user on 13 May 2008, 18:43Mitt första GV och halvmara. Jag laddar med att vara hemma med sjukt barn, går nu runt och inbillar mig att jag också börjar bli förkyld och har ont i halsen. Får hoppas det förblir inbillning.
Lycka till alla! 🙂
Mitt första GV och halvmara. Jag laddar med att vara hemma med sjukt barn, går nu runt och inbillar mig att jag också börjar bli förkyld och har ont i halsen. Får hoppas det förblir inbillning.
Lycka till alla! 🙂
Quote from Funbeat user on 13 May 2008, 18:59Jag känner mig helt ur form, sprang en sista 3,5 km-runda nyss som kändes helt kass både i ben, lungor och känsla. Så stalltipset är att det kommer gå skitbra!
Tar nog ett simpass imorgon eller på onsdag bara för att få lite blod ut i kroppen men annars
Jag känner mig helt ur form, sprang en sista 3,5 km-runda nyss som kändes helt kass både i ben, lungor och känsla. Så stalltipset är att det kommer gå skitbra!
Tar nog ett simpass imorgon eller på onsdag bara för att få lite blod ut i kroppen men annars
Quote from Funbeat user on 13 May 2008, 19:51Visst är det lustigt med alla krämpor som kommer inför dessa storlopp. Tror de flesta beror på nervositet och anspänning inför loppet.
dessa är inget mot de krämpor somkommer efter loppet...
Visst är det lustigt med alla krämpor som kommer inför dessa storlopp. Tror de flesta beror på nervositet och anspänning inför loppet.
dessa är inget mot de krämpor somkommer efter loppet...
Quote from Funbeat user on 13 May 2008, 20:09Tror som du Sven att det är nerverna som spökar 🙂
Lika väl som att psyket kan hjälpa dig att klara den sista kilometern i god fart trots att du är trött så kan psyket säkert framkalla alla möjliga symptom strax före ett lopp 🙂
Jag håller tummarna fö
Tror som du Sven att det är nerverna som spökar 🙂
Lika väl som att psyket kan hjälpa dig att klara den sista kilometern i god fart trots att du är trött så kan psyket säkert framkalla alla möjliga symptom strax före ett lopp 🙂
Jag håller tummarna fö
Quote from Catharina Brattlin on 13 May 2008, 20:54Dessvärre är det INTE hjärnan som spökar hos mig...vi har haft förkylningar i familjen sen Valborg, och idag hade jag 38 graders feber när jag kom hem från jobbet. Halssvidet har dock gett med sig, så kvällens kalas har jag hoppat över och sovit istället.
Dessvärre är det INTE hjärnan som spökar hos mig...vi har haft förkylningar i familjen sen Valborg, och idag hade jag 38 graders feber när jag kom hem från jobbet. Halssvidet har dock gett med sig, så kvällens kalas har jag hoppat över och sovit istället.
Quote from Fredric Lagerström on 13 May 2008, 21:49Ta det lungt Sylvia. Det är fortfarande bara tisdag. Jag håller tummar och löpartår för att du är fit igen på torsdag kväll! 🙂 (t+) Sömn är bästa medicinen och att dricka mycket!
Ta det lungt Sylvia. Det är fortfarande bara tisdag. Jag håller tummar och löpartår för att du är fit igen på torsdag kväll! 🙂 (t+) Sömn är bästa medicinen och att dricka mycket!
Quote from Catharina Brattlin on 13 May 2008, 21:53Tack Aadu! 🙂
Tack Aadu! 🙂