Forum

Forum Navigation
Forum breadcrumbs - You are here:ForumLöpningGöteborgsvarvet
You need to log in to create posts and topics.

Är det någon kunnig som har lust att gå in på "min" träning och ha en åsikt om det är försent eller inte?

Jag känner folk som sprungit maran på enbart vilja. det är nog inte att rekomendera. Jag tittade på din träning och skulle säga att du nog ska vänta tills nästa år men du skulle kanske komma runt ändå. det skulle nog vara smartast att få bukt på symptomen

Tack för åsikten. Nu har jag bestämt mig: Jag tar några öl ikväll!

Då undrar jag om hur långa pass man bör ha sprungit innan och så....nu blir jag ju orolig för att min träning inte ska räcka...*gulp*

Jag ger gärna min åsikt om läget men ni ska nog lyssna på fler röster.

Micky har haft stora luckor i sin träning och har problem med benhinnan-var-det-va? Du, mia, har mer kontinuitet även om du kanske bör få in några långpass ett tag innan. Testa att sp

tack för din åsikt, alla åsikter duger i min värld 😉

min syster och hennes kompis sprang göteborgsvarvet båda relativt otränade och "runda" om kroppen.
men båda med en härlig vilja.

jag tror en oskadad person som tränar lite då och då klarar ett göteborgsvarv på vilja.

Oskar. såna kommentarer ger ju hopp om livet 😉 det finns ju ett liv efter varvet oxå...*ler*

Ja! Låt oss hoppas på ett liv efter varvet. Eller iallafall minst en god öl dir vid målgång.. Ska själv försöka få in några långpass i veckan som kommer,
Men 100min då är man väl i mål förlängesen?

He he. Jo kanske, beroende på hur fort man springer.