Quote from Funbeat user on 12 March 2009, 09:31Låter bra Aadu. Slå till med ett förslag på tid och plats så dyker jag upp.
Låter bra Aadu. Slå till med ett förslag på tid och plats så dyker jag upp.
Quote from Linn Bäärnhielm on 12 March 2009, 09:55Roligt att träffa några från funbeat IR.
¨Så jag kommer med men säg bara var vi ska ses.
Roligt att träffa några från funbeat IR.
¨Så jag kommer med men säg bara var vi ska ses.
Quote from Funbeat user on 12 March 2009, 10:43Springa i FB-tshirts?
Springa i FB-tshirts?
Quote from Zsuzsi Zsédely on 12 March 2009, 11:09som den bussschaufför jag är, dessutom van att trafikera Heden, föreslår jag att alla FBare samlas vid Hållplatsläge H söder om korvmojjen.
Beroende lite på väder, kommer jag mec linje 753, antingen 7:26, eller 7:56!
Hoppas givetvis på bra väder!Nog med
som den bussschaufför jag är, dessutom van att trafikera Heden, föreslår jag att alla FBare samlas vid Hållplatsläge H söder om korvmojjen.
Beroende lite på väder, kommer jag mec linje 753, antingen 7:26, eller 7:56!
Hoppas givetvis på bra väder!
Nog med
Quote from Funbeat user on 12 March 2009, 11:33Kul att ni lagt upp banan, en tackar så mycket. Kan inte vara med på lördag, men tar kanske och springer den vid ett senare tillfälle med hjälp av kartan.
Kul att ni lagt upp banan, en tackar så mycket. Kan inte vara med på lördag, men tar kanske och springer den vid ett senare tillfälle med hjälp av kartan.
Quote from Funbeat user on 12 March 2009, 12:01Det här skall bli skoj. 🙂
Det här skall bli skoj. 🙂
Quote from Fredric Lagerström on 12 March 2009, 13:58Jag tycker vi kan enas om att ses vid hållplatsläge H. Kommer att
infinna mej där 7.45 uppvärmd och klar.Jag kommer att vara iförd en jättelik kanindräkt samt att jag kommer att jonglera med tre bowlingklot banan runt. Ni kan inte missa mej. 😉
Jag tycker vi kan enas om att ses vid hållplatsläge H. Kommer att
infinna mej där 7.45 uppvärmd och klar.
Jag kommer att vara iförd en jättelik kanindräkt samt att jag kommer att jonglera med tre bowlingklot banan runt. Ni kan inte missa mej. 😉
Quote from Funbeat user on 12 March 2009, 14:36Det här kommer onekligen att bli riktigt roligt!!!
Har ni möjlighet att bläddra i GT idag så är det en helsida på sidan 15 om oss och rundan på lördag i dagens tidning.
/Jimmy
Det här kommer onekligen att bli riktigt roligt!!!
Har ni möjlighet att bläddra i GT idag så är det en helsida på sidan 15 om oss och rundan på lördag i dagens tidning.
/Jimmy
Quote from Mikael Deling on 12 March 2009, 14:53...eller läs på nätet!
http://www.gt.se/nyheter/goteborgsvarvet/1.1495959/de-springer-ett-varv-i-veckan
/Carl
(som hoppas på att vaden hinner läka ordentligt tills på lördag!)
...eller läs på nätet!
http://www.gt.se/nyheter/goteborgsvarvet/1.1495959/de-springer-ett-varv-i-veckan
/Carl
(som hoppas på att vaden hinner läka ordentligt tills på lördag!)
Quote from Funbeat user on 13 March 2009, 07:10Hoppas att snön smälter bort!
Hoppas att snön smälter bort!