Quote from Funbeat user on 14 March 2009, 11:25Tack för en trevlig morgontur. Ett stort tack till arrngörerna somfickallt att flyta och som fick med hela gruppen samlad runt banan.Imponerande trots mina och andras utbrytningsförsök. Gött jobb.
Tack för en trevlig morgontur. Ett stort tack till arrngörerna somfickallt att flyta och som fick med hela gruppen samlad runt banan.Imponerande trots mina och andras utbrytningsförsök. Gött jobb.
Quote from Funbeat user on 14 March 2009, 13:34Underbart trevligt. Hoppar gärna på fler gånger.
Underbart trevligt. Hoppar gärna på fler gånger.
Quote from Funbeat user on 14 March 2009, 14:04Är du med på bilden?
http://gp.se/gp/jsp/Crosslink.jsp?d=128&a=482726
Är du med på bilden?
Quote from Zsuzsi Zsédely on 14 March 2009, 14:06Jag kan bara stämma in i hyllningskören!
Det här gör jag gärna om fler gånger! Varför vänta till nästa vår?
En riktig gryningsrunda någon ljummen sommarmorgon skulle jag gärna vilja ha!!På återseende!! 😀
Jag kan bara stämma in i hyllningskören!
Det här gör jag gärna om fler gånger! Varför vänta till nästa vår?
En riktig gryningsrunda någon ljummen sommarmorgon skulle jag gärna vilja ha!!
På återseende!! 😀
Quote from Funbeat user on 14 March 2009, 14:21Underbart härligt arrangerat och snyggt att ni lyckades hålla ihop gruppen bra hela vägen.
Fasen att man hade problem med magen idag ifrån start, när man sällan har det annars. Kanske inte skulle laddat med 3 chorizo och två öl igår kväll? 🙂
Underbart härligt arrangerat och snyggt att ni lyckades hålla ihop gruppen bra hela vägen.
Fasen att man hade problem med magen idag ifrån start, när man sällan har det annars. Kanske inte skulle laddat med 3 chorizo och två öl igår kväll? 🙂
Quote from Funbeat user on 15 March 2009, 02:06Ett sent men uppriktigt tack till arrangörerna med support! Kul grej, särskilt avslutningen genom Nordstan och rundan inne på Ullevi 🙂
Ett sent men uppriktigt tack till arrangörerna med support! Kul grej, särskilt avslutningen genom Nordstan och rundan inne på Ullevi 🙂
Quote from Funbeat user on 15 March 2009, 05:09Glöm inte att köpa GT i dag.
Glöm inte att köpa GT i dag.
Quote from Funbeat user on 15 March 2009, 10:47Eller läs här.
http://www.gt.se/nyheter/1.1498596/300-sprang-varvet-som-i-fornstora-dagar
Eller läs här.
http://www.gt.se/nyheter/1.1498596/300-sprang-varvet-som-i-fornstora-dagar
Quote from Funbeat user on 15 March 2009, 16:57Tack för igår!
Vad kul det blev.Idag är vi med i både GP, GT och SvD.
Jag lägger upp en film på Youtube under veckan och försöker även lägga upp bilder på Pixbox.
Kul om alla kan lägga upp de bilder de har.
Ni som tog bilder får gärna maila lite bil
Tack för igår!
Vad kul det blev.
Idag är vi med i både GP, GT och SvD.
Jag lägger upp en film på Youtube under veckan och försöker även lägga upp bilder på Pixbox.
Kul om alla kan lägga upp de bilder de har.
Ni som tog bilder får gärna maila lite bil
Quote from Zsuzsi Zsédely on 15 March 2009, 20:58Jag avvaktar bilderna med spänning!!
Jag kommer även hålla utkik efter fler turer med er!
Framemot sommaren hade det varit mysigt att ge sej iväg innan tuppen vaknar, och sedan avsluta med frukost på Tintin!
Jag avvaktar bilderna med spänning!!
Jag kommer även hålla utkik efter fler turer med er!
Framemot sommaren hade det varit mysigt att ge sej iväg innan tuppen vaknar, och sedan avsluta med frukost på Tintin!