Quote from Funbeat user on 13 March 2009, 08:41I juni brukar det vara isfritt .
I juni brukar det vara isfritt .
Quote from Funbeat user on 13 March 2009, 08:57Klassiskt slaskväder, enligt SMHI kommer temperaturen att ligga mellan 3 - 4 plusgrader i Göteborg idag (+1 natten som kommer). Tyder på barmark alltså 🙂
Klassiskt slaskväder, enligt SMHI kommer temperaturen att ligga mellan 3 - 4 plusgrader i Göteborg idag (+1 natten som kommer). Tyder på barmark alltså 🙂
Quote from Funbeat user on 13 March 2009, 08:58Japp, torr och fin barmark!
Kanske dax att få tummen ur och köpa ett par ice-bug!
Japp, torr och fin barmark!
Kanske dax att få tummen ur och köpa ett par ice-bug!
Quote from Funbeat user on 13 March 2009, 08:59Vadå, nu är det väl färdig-snöat för säsongen? 😉
Vadå, nu är det väl färdig-snöat för säsongen? 😉
Quote from Mikael Deling on 13 March 2009, 09:20Gbg fick en knapp decimeter blötsnö igår, därav oron för underlaget... Men där banan går är det nog redan plogat och fint. Slasket som är kvar töar undan under dagen idag och imorgon blir det förhoppninsvis lite blött på sina ställen som värst.
Accuweat
Gbg fick en knapp decimeter blötsnö igår, därav oron för underlaget... Men där banan går är det nog redan plogat och fint. Slasket som är kvar töar undan under dagen idag och imorgon blir det förhoppninsvis lite blött på sina ställen som värst.
Accuweat
Quote from Funbeat user on 13 March 2009, 13:21Man kommer ju slinta på sina ställen där slasket är packat, men eftersom tempot är beskedligt så är det ju ingen fara!
Man kommer ju slinta på sina ställen där slasket är packat, men eftersom tempot är beskedligt så är det ju ingen fara!
Quote from Funbeat user on 13 March 2009, 15:09Imorgon, lördag, kl 08.00 vid Pressbyrån på Heden går starten.
Kom ombytta och klara samt glöm inte vätskebälte om ni behöver ett sådant.
Vi ses där!
/Jimmy, Tomas och Magnus samt vänner och bekanta som hjälper till
Imorgon, lördag, kl 08.00 vid Pressbyrån på Heden går starten.
Kom ombytta och klara samt glöm inte vätskebälte om ni behöver ett sådant.
Vi ses där!
/Jimmy, Tomas och Magnus samt vänner och bekanta som hjälper till
Quote from Funbeat user on 14 March 2009, 06:50Laddar, att springa ½mara kl 8 och jag ser fram emot detta? Vad har hänt med mig?
Laddar, att springa ½mara kl 8 och jag ser fram emot detta? Vad har hänt med mig?
Quote from Funbeat user on 14 March 2009, 10:52Tack för en mycket trevlig löptur idag. Imponerande att så många kom och var med på detta.
Tack för en mycket trevlig löptur idag. Imponerande att så många kom och var med på detta.
Quote from Funbeat user on 14 March 2009, 10:56Riktigt schysst arr! Trevliga människor och bra support på och omkring banan!
Får gärna blir en årlig vårtradition!
En underground-rörelse som inom några år kommer kunna konkurrera med det "riktiga" varvet!
Riktigt schysst arr! Trevliga människor och bra support på och omkring banan!
Får gärna blir en årlig vårtradition!
En underground-rörelse som inom några år kommer kunna konkurrera med det "riktiga" varvet!